آخرین عناوین

چهارشنبه 5 آبان 1395-16:27 کد خبر:32496

ساختمان کفش ملی مازندران در آتش سوخت:

کفش ملی خاکستر شد/حریقی که 2 مصدوم بر جای گذاشت/تصاویر

فروشگاه کفش ملی مرکز مازندران طعمه حریق شد، این آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانی و بدون تلفات جانی تنها با خسارات مالی مهار شد.


به گزارش خزرتیترخبر، ساعاتی پیش نماینده گی قدیمی کفش ملی میدان امام خمینی ساری دچار حریق شدیدی شد، به طوریکه دود ناشی از آن از میدان ساعت دیده می شد.

حسن سیدی در ساری با اعلام اینکه ساختمان کفش ملی شعبه میدان امام مرکز مازندران در حریق سوخت، اظهار کرد: ساعت 13 و 57 دقیقه بعد از ظهر امروز با اعلام خبر آتش‌سوزی در ساختمان کفش ملی شعبه میدان امام، اعزام سریع نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه از چهار ایستگاه آتش‌نشانی بیش از 20 نیروی امدادی به محل آتش‌سوزی اعزام  شدند، افزود: میزان حریق در فروشگاه کفش ملی ساری 100 درصد بود.

براساس این گزارش، هرچند برخی گمانه زنی ها از اتصال برق خبر می دهد اما دلیل این آتش سوزی هنوز مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی آن هستند اما خوشبختانه این آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانی و بدون تلفات جانی تنها با خسارات مالی مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری با اعلام اینکه حادثه آتش‌سوزی فروشگاه کفش ملی در مرکز مازندران خسارت جانی نداشت، تصریح کرد: میزان خسارت در حادثه آتش‌سوزی از طریق کارشناسان اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، زکریا اشک‌پور با اعلام اینکه آتش‌سوزی در فروشگاه کفش ملی دو مصدوم برجای گذاشت، اظهار کرد: در ساعت 14:02 دقیقه امروز خبر حادثه  آتش‌سوزی فروشگاه کفش ملی شعبه میدان امام به مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در نخست دقایق بعد از اعلام حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های آل‌یاسین و فرهنگ به محل حادثه واقع در میدان امام ساری اعزام شدند، افزود: به دنبال این حادثه مردی 35 ساله و یکی از نیروهای امدادی آتش‌نشانی به مرکز اورژانس منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد: مردم 35 ساله با سوختگی حدود 40 درصد پس از انجام اقدامات اولیه و مراقبت کامل به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شد.

اشک‌پور بیان کرد: یکی از نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی ساری که در اثر دود دچار تنگی‌نفس شد و بعد از درمان سرپایی مرخص شد.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :