آخرین عناوین

شنبه 17 مهر 1395-15:38 کد خبر:32262

درمراسم بهره برداري از زيرگذر فرح آباد مطرح شد:

امیدآفرینی با برگزاری جلسات و همایش‌ها اتفاق نمی‌افتد/تصاویر

شهردار ساری گفت: امیدآفرینی فقط با اجرای پروژه‌های بزرگ برای مردم به‌ وجود می‌آید و شورا و شهرداری، مفتخر است تا این فرمایش رهبری را عینیت بخشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مهدی عبوری در مراسم افتتاح زیرگذر فرح‌آباد ساری اظهار کرد: در امتداد سکوت و با برنامه‌ ریزی خوب اعضای شورای شهر ساری و با پشتیبانی مردم فهیم شهر و با تلاش شبانه ‌روزی همکاران سخت کوشم در شهرداری، در سال اقدام و عمل نشان دادیم که عملگرایی همچنان در شهر ساری ادامه دارد.

وی از برگزاری مراسم افتتاح رسمی این پروژه در 17 ربیع الاول همزمان با میلاد پیامبر خبر داد و افزود: به‌ دلیل تأخیر 15 روزه‌ای که در اجرای زیرگذر فرح‌آباد داشته‌ام، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

عبوری با اشاره به برگزاری همزمان افتتاح این پروژه با ماه محرم خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی که بین شورا، مدیران شهری و نمایندگان زیرنظر نماینده ولی فقیه در استان به‌وجود آمده‌ است، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تری باشیم.

شهردار ساری با تقدیر و تشکر از یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به دلیل تامین مالی این پروژه یادآور شد: بدانید و بدانند هر آنچه سنگ‌اندازی کنند، نمی‌توانند جلوی عملگرایی را بگیرند و به فرموده رهبری جامعه نیاز به امید‌آفرینی دارد.

وی با بیان اینکه امید‌آفرینی با برگزاری جلسات، همایش‌ها و سخنرانی‌ها اتفاق نمی‌افتد، افزود: امیدآفرینی فقط با اجرای پروژه‌های بزرگ برای مردم به‌وجود می‌آید و شورا و شهرداری ساری مفتخر است تا این فرمایش رهبری را عینیت بخشد.

شهردار ساری با اظهار اینکه با توجه به مشکلات مالی کشور پروژه‌های بزرگ را به بهره ‌برداری می‌رسانیم، بیان کرد: در این پروژه بلوار شهید بهشتی به بلوار فرح‌آباد به صورت زیرگذر به طول 280 مترمربع و عرض 17.5 مترمربع به صورت چهار مسیر رفت و برگشت متصل شده است.

وی افزود: مدت اجرای این پروژه  10 ماه بوده است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :