آخرین عناوین

يکشنبه 21 شهريور 1395-9:6 کد خبر:31934

در حاشیه راه اندازی پرواز اصفهان ‌ـ وین:

چه خبر از پرواز ساری ـ دبی و ساری ـ آستاراخان؟/قیاس استاندار ما با اصفهان شوخی است!

یکی از وعده های همیشگی آقای استاندار،راه اندازی پرواز ساری ـ آستارخان بود که مثل به آب انداختن کشتی گردشگری محقق نشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، اصفهانی ها بعد از راه اندازی سه پرواز خارجی پس از برجام، چند روز پیش موفق شدند پرواز مستقیم اصفهان ـ وین را نیز راه اندازی کنند.

قیاس مازندران و اصفهان دیگر از هرنظر تکراری شده و البته در مورد کیفیت فرودگاهی مع الفارغ به نظر می رسد، اما شاید بد نباشد این نکته را متذکر شویم که استاندار اصفهان حتی یک سفر هم به اتریش نرفته اما استاندار مازندران در این سه سال بیش از انگشتان یک دست با روس ها مراوده داشته است،یا آنها به مازندران آمده اند یا ما مهمان آنها شده ایم و تا یادمان می آید یکی از وعده های همیشگی آقای دکتر فلاح  در دیدار با روس ها، راه اندازی پرواز ساری ـ آستارخان بود که مثل دیگر وعده های ایشان نظیر به آب انداختن کشتی گردشگری محقق نشد.

فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری بی شک عجیب ترین فرودگاه استانی در ایران است، فرودگاهی که بر سردرش نام "ساری" نوشته شده اما در محدوده جغرافیایی میاندرود است.

 فرودگاهی که نام بین المللی را یدک می کشد اما با قطع شدن سفر حج حالا هرزگاهی مسافران را برای سفر زیارتی به عراق می برد و بین المللی بودنش در همین چند سفر سالیانه خلاصه می شود.

حتما به یاد دارید که با حضور محمد دامادی نماینده وقت مجلس نهم و احسانی معاون استاندار مازندران، پرواز دبی ـ ساری راه اندازی شد، اما حتی 4 سفرهم انجام نداد و هنوز اوج نگرفته زمین گیر شد.

بهانه این بود که شرکت ها و تورلیدرهای بزرگ اجازه این کار را نداده اند و این یعنی زور4 تا شرکت فروش بلیط از استانداری و نماینده مجلس هم بیشتر است و این تاسف مازنی ها را عمیق تر می کند.

حالا هم نه برای اینکه دل مازندرانی های عزیز را آب کنیم، بلکه تنها برای یادآوری و ثبت در تاریخ به افتتاح خطر پروازی اصفهان ـ وین اشاره کردیم تا بگوئیم استان های دیگر کشور در حال استفاده هر چه بهتر از برجام هستند اما ما دست روی دست گذاشته ایم و پس از برجام نه تنها صادرات و روابط خارجی مان رونق نگرفته، بلکه حتی عراقی ها هم مرغ ما را پس می فرستند و هنوز اندر خم یک کوچه بسته بندی و کیفیت اقلام صادراتی هستیم،حالا خط پروازی، کشتی تفریحی و روابط فرهنگی و...پیشکش!

قابل توجه استاندار محترم مازندران که نه عذرخواهی بلدند و نه استعفا، باید عرض کنیم که زیانی که از مدت زمان حضور شما به مازندران رسید کم از حمله مغول ها به ایران نبود.

این مورد را البته من باب مزاح گفتیم تا خلق آقای استاندار تنگ نشود و خدای ناکرده به ایشان برنخورد، چون هرچه باشد آقای فلاح با دشواری و تلاش موفق شدند حتی زودتر از وعده دوساله شان، چهره مازندران را عوض کنند.

مخاطبان عزیز این شما و این هم چهره تازه مازندران!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :