آخرین عناوین

دوشنبه 24 خرداد 1395-18:5 کد خبر:24128

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

سرمایه‌گذاری بیش از 54 هزار میلیارد ریالی در صنعت گردشگری مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از سرمایه‌گذاری 54 هزار و 490 میلیارد ریالی در بخش گردشگری مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، دلاوربزرگ ‌نیا در نشست توجیهی اقتصاد مقاومتی و پنجره واحد سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران  گفت: سرمایه ‌گذاری یاد شده در 181 پروژه گردشگری در حال انجام است و با اتمام این تاسیسات، اشتغال بیش از 27 هزار نفر فراهم می‌آید.

وی با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه‌ گذاری برای بخش گردشگری مازندران یک فرصت است تا شاهد موانع گذشته برسر راه سرمایه‎ گذاران نباشیم، اظهار کرد: مدیریت استان و دستگاه‎های مرتبط در شرایط کنونی به اهمیت سرمایه‌ گذاری در صنعت گردشگری و ره‎آوردی که برای مازندران به‌ دنبال دارد، پی برده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اقتصاد مقاومتی را عامل اساسی توسعه کشور در شرایط کنونی توصیف و خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری اقتصاد را مورد توجه و تأکید قرار داده‌اند و این رویکرد، بیانگر جهادی است که باید در عرصه اقتصاد انجام بگیرد.

بزرگ‌ نیا ایجاد دفتر پنجره واحد سرمایه‌گذاری در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران را گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار نباید گرفتار بروکراسی اداری و رفت و آمد بین دستگاه‌های اجرایی شود.

وی ادامه داد: امروز شرایط برای سرمایه‌گذاری در مازندران فراهم است و صنعت گردشگری برای سرمایه‌گذاران سودآوری دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان گفت: گردشگری صنعت پاکی است که با حمایت دولت می‌تواند علاوه بر اشتغال‌زایی، بخش صنعت و کشاورزی را نیز رونق بخشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :