آخرین عناوین

چهارشنبه 15 ارديبهشت 1395-11:20 کد خبر:22919

توسط مسئولان هیات‌های مذهبی و مساجد انجام شد:

گردهمایی و نامه اعتراض‌آمیز به گرانی هزینه‌های گاز و برق اماکن مذهبی

جمعی از مسئولان هیات‌های مذهبی شهرستان بابل در تجمع و جلسه‌ای اعتراض‌آمیز، برای هزینه های سنگین گاز و برق تحمیلی ، خواستار مساعدت مسئولان در این زمینه شدند.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از بلاغ ، در پی هزینه‌های سنگین گاز و برق در فصل زمستان و تابستان برای اماکن متبرکه بابل از جمله مساجد، هیات‌های مذهبی با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزون شدن این هزینه‌ها، جمعی از مسئولان هیات‌های مذهبی شهرستان بابل در تجمع و جلسه‌ای اعتراض‌آمیز در مسجد قهاریه این شهر، خواستار مساعدت مسئولان در این زمینه شدند.

در ادامه این اتفاق و نشست فوق، ضمن اخذ تصمیماتی برای رفع مشکلات موجود با پادرمیانی حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل و دادن قول‌هایی مبنی بر اینکه شرح ماوقع را به گوش مسئولان امر خواهند رساند، این تجمع خاتمه یافت.

آخرین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که جمعی از مسئولان هیات‌ها به‌دنبال تنظیم و تهیه نامه‌ای در این زمینه و جمع آوری امضا از همه مساجد و هیات‌ها و ارسال آن برای فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی و استانی، سعی دارند تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان مشکلات ایجادشده مرتفع شود.

بسیاری از فعالان حوزه فرهنگ و دین معتقدند با توجه به کارکرد فرهنگی اجتماعی اماکن مذهبی برای هر کشوری و لزوم حمایت از این فضاها برای ترویج مسائل دینی جهت سالم‌سازی بستر جامعه، مسئولان باید در جهت رفع اینگونه مشکلات ناچیز قدم‌های موثری بردارند و در این ارتباط، نگاه جدی‌تر به سوی استاندار مازندران است تا با پیگیری این موضوع حتی در سطح وزارتخانه و دولت، مشکل را حل کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :