آخرین عناوین

يکشنبه 15 فروردين 1395-20:55 کد خبر:21770

فرماندار بابلسر خبر داد:

سفر بیش از 1.5 میلیون گردشگر به بابلسر

فرماندار بابلسر گفت: یک‌میلیون و 536 هزار و 965 نفر در تعطیلات سال نو به شهرستان بابلسر سفر کردند.


به گزارش خزرتیترخبر،سیدعلی اسد در گفت‌وگو با فارس ،با بیان اینکه هر ساله در ایام تعطیلات مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور به این شهرستان سفر می‌کنند، اظهار کرد: شهرستان بابلسر به واسطه داشتن ظرفیت و جذابیت‌های مختلف گردشگری، ساحل زیبای دریای مازندران با روستاهای گردشگرپذیر و طبیعت بکر و زیبای ساحل میرود، سالانه میزبان مسافران زیادی به این شهرستان است.

وی با اشاره به آمار گردشگران ورودی و اسکان یافته در این شهرستان، افزود: طبق آمار گزارش شده تعداد کل گردشگران به شهرستان بابلسر یک‌میلیون و 536 هزار و 965 نفر بوده است.

فرماندار بابلسر با اشاره به تردد خودروها در این شهرستان مطابق با آمار اعلام شده از سوی اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل استان، تعداد کل خودروهای ترددی را یک‌میلیون و 147 هزار و 654 خودرو عنوان کرد و افزود: 358 هزار نفر نیز از جاذبه‌های مختلف زیارتی، تفریحی، توریستی و تجاری سطح شهرستان بازدید کردند.

اسد با تقدیر از همکاری خوب مردم و مسئولان شهرستان بابلسر در ایام نوروز به‌دلیل فراهم کردن بسترها و همچنین فضای امن و آرامش برای مهمانان نوروزی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با فراهم کردن زیرساخت مناسب گردشگری در شهرستان شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی بیشتری در بابلسر باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :