آخرین عناوین

چهارشنبه 4 فروردين 1395-13:33 کد خبر:21683

مدیرعامل هلال احمر مازندران اعلام کرد:

پوشش امدادی هلال احمر به 140 حادثه در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی این نهاد به 140 حادثه مختلف از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی ولی‌پور اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان موفق شدند ضمن اجرای 140 عملیات امدادی به 766 نفر از مصدومان حوادث جاده‌ای، کوهستان و مراجعان حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات خدمات لازم را ارائه کنند.

وی بیان داشت: ارائه خدمات درمان سرپایی به 720 نفر و انتقال 46 نفر از مصدومان به مراکز درمانی از جمله این خدمات بوده است.

ولی‌پور افزود: در این مدت 157 نفر از گردشگران نیز از خدمات اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

به گفته وی، 211 تیم مجهز امدادی متشکل از 901 نفر امدادگر و نجاتگر با به‌کارگیری 76 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: هلال احمر مازندران براساس سال‌های گذشته از روز 25 اسفند تا 15 فروردین طرح ویژه‌ای برای ارائه خدمات به مردم دارد که این طرح با فعالیت 47 پایگاه ثابت امداد و نجات و 24 پست موقت ایمنی و سلامت در ورودی شهرها اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که 4 هزار امدادگر در این روزها به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند، گفت: 110 خودروی امداد و نجات، آمبولانس و موتورلانس و همچنین یک فروند هلی‌کوپتر تا پایان تعطیلات در حال آماده‌باش هستند و در صورت نیاز به مسافران و مردم خدمات لازم را ارائه می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :