آخرین عناوین

دوشنبه 12 بهمن 1394-12:13 کد خبر:19470

وعده جعفری‌نسب عملی شد، حال نوبت به دستگاه قضاست:

دستگیری شاه اراذل اوباش معروف مازندران

با درایت و قدرت پلیس مازندران، دو تن از اراذل و اوباش بابل «م ـ ط» و «ه ـ ح» در روستای پایین‌ بازار این شهرستان دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، مسعود جعفری‌ نسب یک‌ شنبه‌ شب در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه اوباشی که دست به ضبط فیلم‌هایی از خود زدند جرأت نداشتند تا در بین مردم و بیرون از خانه‌های‌ شان دست به این عمل بزنند، اظهار کرد: از سه سال گذشته تاکنون با اراذل و اوباش و سران آنها از سوی پلیس برخوردهای بسیار سخت شد که باعث ترس و وحشت آنها شده و برخی متهمان به 25 سال حبس محکوم شدند که در زمان آزادی از زندان نیاز به عصا دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اوباش در مازندران جمع ‌آوری شده و تحویل مقامات قضایی شدند، بیان کرد: تنها یک نفر از این اراذل و اوباش به نام «م ـ ط» هم‌ اکنون متواری بوده که در سوراخ موش خود مخفی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با تأکید بر اینکه همه سوراخ‌ موش‌ها را برای اراذل و اوباش نا امن کرده‌ایم، ادامه داد: برای دستگیری این فرد پلیس در همه شهرهای مازندران وارد میدان شده و مشغول رصد در استان‌های هم‌ جوار است تا با برخورد قاطعانه با این فرد درس عبرتی برای دیگران محسوب شود.

به نقل از منابع آگاه، پس از مصاحبه شب گذشته جعفری‌ نسب صبح امروز مطلع شدیم، با درایت و قدرت پلیس مازندران، دو تن از اراذل و اوباش بابل «م ـ ط» و «ه ـ ح» در روستای پایین‌بازار این شهرستان دستگیر شدند.

جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران ساعتی طول نکشید که به وعده دستگیری این شرور عمل کرد، حال نوبت دستگاه قضا مازندران محمدعلی تقوی ‌فرد رئیس‌کل دادگستری مازندران و اسدالله جعفری دادستان استان مازندران است، که با سخت‌ترین صورت با آنها برخورد کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :