آخرین عناوین

شنبه 5 دی 1394-12:25 کد خبر:18231

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان فريدونكنار :

ارتقاء راههاي ارتباطي شهرستان فريدونكنار نگاهي ويژه اي را مي طلبد

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان فريدونكنار در حاشيه مراسم تجليل از راهداران اين اداره ، خواستار نگاهي ويژه جهت توسعه و ارتقاء راههاي ارتباطي اين شهرستان شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، محمد حسن داداشي در حاشيه اين مراسم كه با حضور مديركل امور اجتماعي استانداري مازندران و فرماندار اين شهرستان برگزار شد ، عنوان نمود : لازمه توسعه و پيشرفت اقتصاد ، راههاي ارتباطي و مواصلاتي مي باشد.

وي در ادامه يادآور شد: با توجه به پتانسيل بالاي گردشگري فريدونكنار ، توسعه راهها مي تواند نقش بسزايي در دسترسي گردشگران به مناطق طبيعي و گردشگري اين شهرستان داشته باشد.

داداشي در ادامه ضمن اشاره به تأكيدات مديركل راه و شهرسازي استان نسبت به رسيدگي جدي ، امور راههاي ارتباطي شهرستانها خاطر نشان ساخت: راه و شهرسازي فريدونكنار با تمامي امكانات و توان اجرايي خود از هيچ كوششي در جهت ارتقاء و بهسازي تمامي محورها اعم از اصلي ، فرعي و روستايي دريغ نمي كند.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان فريدونكنار از راهداران به عنوان انسانهايي سخت كوش ياد كرد و عنوان نمود : راهداري عشق خدمت به همنوع بوده و راهداران انسانهايي صبور و بي ادعا هستند كه در سرما و گرما در سطح جاده ها در جهت ايمني جاده ها مي كوشند.

گفتني است در آيين مراسم تجليل از راهداران نمونه استان مازندران از مهدي وهاب زاده  به عنوان راهدار نمونه شهرستان فريدونكنار تجليل و قدرداني بعمل آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :