آخرین عناوین

چهارشنبه 20 آبان 1394-9:31 کد خبر:16991

روابط عمومی آبفای شهری مازندران خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی تخصصی اپراتوری، تعمیر و نگهداری از دیزل ژنراتورهای تاسیسات آب شرب

دوره آموزشی آشنایی با چگونگی بهره برداری و نگهداری از دیزل ژنراتورهای اضطراری ویژه تاسیسات آب شرب و فاضلاب به مدت دو روز در غرب استان برگزار شد.


به گزارش خزرتیرخبر و به نقل از آبفاشهری مازندران، اکبرنژاددرحاشیه برپایی این دوره آموزشی اظهار داشت: طی یک سال و نیم اخیر 15 دستگاه دیزل ژنراتور به منظور مقابله با بحران احتمالی برای شهرستانهای غرب استان خریداری شد.

وی، با بیان اینکه این دستگاه ها برای تامین برق اضطراری چاه ها و تاسیسات آبرسانی درنظر گرفته شد، افزود:ظرفیت دستگاه های خریداری شده در مجموع 3هزار و 120 کیلو ولت آمپر می باشد.

اکبر نژاد تصریح کرد:در هنگام خرید این دستگاه ها مقرر شد نحوه بهره برداری و نگهداری از این دستگاه ها از سوی شرکت مربوطه به مسئولان تاسیسات آبفاشهری مازندران آموزش داده شود.

مدیر انرژی و سیستمهای تله متری و کنترل آبفاشهری مازندران، آشنایی با سیستمهای مکانیکی و الکتریکی،دیزل ژنراتورها و متعلقات وابسته به آن را از جمله مباحث این دوره آموزشی  عنوان کرد.

مدیرامور آبفاشهری نوشهرو چالوس، نیز در سخنانی، با اشاره به حضور 24 نفر از همکاران و اپراتورهای تاسیسات درسطح استان در این دوره آموزشی گفت: این کلاسها در دو بخش تئوری و عملی در مجموع به مدت 14 ساعت برگزار شد.

سیدشکرالله موسوی، تصریح کرد: دوره تئوری به مدت 8 ساعت در مرکز آموزش و پرورش غرب استان و دوره عملی به مدت شش ساعت در ایستگاه پمپاژ سنگ تجن و چاه مجید آباد برگزار شد.

وی، با تاکید بر ارایه آموزشهای کاربردی، افزود: مسئولان فنی باید خود را با دانش روز هماهنگ سازند.

مدیرامور آبفاشهری نوشهر و چالوس ادامه داد: نگهداری از این دستگاه ها  نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گفتنی است مسئولیت تدریس این دوره آموزشی را جلال یکتای از کشور ترکیه بر عهده داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :