آخرین عناوین

چهارشنبه 13 آبان 1394-17:35 کد خبر:16950

معاون حقوقی قوه‌قضائیه در فریدونکنار:

امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاران تامین شود/ ارتقای امنیت فقط بر عهده دستگاه قضایی نیست

معاون حقوقی قوه‌قضائیه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به امنیت پایدار برای آسیب‌شناسی چالش‌های پیش‌رو تلاش کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق می‌خواهد و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در این حوزه کوشا شوند.

وی افزود: انتظار مردم این است که رشد و توسعه شهرستان توسط مسئولان در حوزه‌های مختلف پیگیری و عملیاتی شود و در همین راستا عوامل اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌ها در توسعه شهرستان حیاتی است.

معاون حقوقی قوه‌قضائیه با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگ باید روحیه تلاش در منطقه ترویج شود و در حوزه اجتماعی رفع مشکلات این بخش از وظایف مسئولان است، تصریح کرد: عامل مهمی که باید در منطقه برای تحقق و بسترسازی همه موارد توسعه محقق شود، مقوله امنیت است که بسیار حائز اهمیت برشمرده می‌شود.

خدائیان با بیان اینکه همه باید برای ارتقای ضریب امنیت در استان مازندران تلاش کنند، ادامه داد: ارتقای ضریب امنیت و شاخص‌های امنیت برای مردم و توسعه مناطق فقط بر عهده قوه‌قضائیه و پلیس نیست.

وی با اشاره به اینکه امنیت اجتماعی از محوری‌ترین بخش‌های امنیت است، خاطرنشان کرد: باید با ترویج تهمت، افترا، نسبت‌های دروغ بستن، سوءظن و غیبت با جدیت مقابله کرد تا مسیر برای تحقق توسعه جامعه هموار شود.

خدائیان راه تامین امنیت در این مسیر را فعالیت‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: کار فرهنگی باید اولویت کارها شود تا به‌توان چالش‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون را آسیب‌شناسی و مرتفع کنیم.

معاون حقوقی قوه‌قضائیه با تاکید بر لزوم اینکه باید برای سرمایه‌گذاران در کشور امنیت اقتصادی را بیش از پیش فراهم کرد، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به امنیت پایدار با آسیب‌شناسی چالش‌های پیش رو در عرصه‌های اجتماعی کار فرهنگی و تحقق امنیت اجتماعی را در دستور کار داشته باشند.

خدائیان گفت: دادگستری شهرستان فریدونکنار با مشکلاتی روبرو است که با برنامه‌ریزی دقیقی و جدیت در عمل پیگیر این موارد می‌شوم و برای احداث ساختمان جدید دادسرا و تجهیز دادگستری فریدونکنار پیگیری می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :