آخرین عناوین

جمعه 10 مهر 1394-9:32 کد خبر:15813

ساري يكي از برگزيدگان شهر هوشمند كشور:

حضور فعال سازمان فاوا در نخستين همايش شهر هوشمند

شهر ساري به عنوان يكي از برگزيدگان حوزه شهر هوشمند كشور برگزيده شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري ،نخستين همايش زيرساخت و فرصت هاي سرمايه گذاري شهر هوشمند كشور با حضور نماينده سازمان فاوا ساري به همراه جمعي از مسئولين، مديران و كارشناسان فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور در شهريورماه ۹۴ در محل برج ميلاد تهران برگزار شد.

در اين همايش كه با شعار"ايجاد زيرساخت در راستاي پيشرفت پايدار، ارتقاي كيفيت زندگي، محيط زيست پاك و توانمندسازي اقتصاد مقاومتي" برگزار شده بود، شهر ساري به عنوان يكي از برگزيدگان حوزه شهر هوشمند كشور بر اساس مولفه هاي استاندارد معرفي و با اهداي تنديس اين همايش از مسئولان شهرداري و شهر ساري تقدير شد.

از جمله اهداف اين همايش دستيابي به مفاهيم مشترك شهر هوشمند، ارزيابي فرصت هاي سرمايه گذاري و ظرفيت سازي منابع انساني در ابعاد فني و اقتصادي زير ساخت شهر هوشمند، همچنين ارائه يك مدل مرجع براي استقرار شهر هوشمند بر اساس تجربيات موفق جهاني و شرايط كشور بود.

اين همايش به همت سازمان هاي وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مانند سازمان فناوري اطلاعات ايران، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و ... با همكاري بخش هاي دولتي و خصوصي برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :