آخرین عناوین

دوشنبه 7 خرداد 1403-10:12 کد خبر:131632

در بازدید سرزده استاندار از ادارات استان مطرح شد:

گلایه استاندار مازندران از بروکراسی اداری در جهاد کشاورزی و نظام مهندسی

استاندار مازندران در اولین بازدید سرزده از جهاد کشاورزی مازندران از پاس‌ کاری تولیدکنندگان بین این اداره کل و نظام مهندسی کشاورزی انتقاد و گلایه کرد.


به گزارش خزرتیترخبر ، استاندار مازندران در اولین بازدید سرزده از جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید برای خدمت به مردم آماده باشند، گفت: باید کاری کنیم مراجعات مردم به دستگاه‌های اجرایی کم شود و هرجا که مراجعه مردم کم باشد خوشحال می شویم.

براساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه مواردی را از بدو ورود در این اداره کل مشاهده کردم، از بروکراسی اداری و پاس‌کاری مردم بین این اداره کل و سازمان نظام مهندسی کشاورزی انتقاد کرد و افزود: ضرورت دارد با اتخاذ سازوکارهای مناسب، تولیدکنندگان برای اخذ مجوز بین دستگاه ها پاس‌کاری نشوند.

نوری اضافه کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی باید زمینه های تسهیل در خدمت رسانی به مردم در سال جهش تولید با مشارکت مردم انجام شده و موانع تولید برداشته شود.

به گزارش خزرتیترخبر، یوسف نوری گفت: در بازدید از این اداره کل متوجه اختلافات حقوقی بین دستگاه های اجرایی و حقوق مردم شدیم که در این زمینه باید تا جایی که امکان دارد به حقوق مردم پرداخته شود بشرطی که حقوق دولت نیز رعایت شود و قانون زیرپا گذاشته نشود و از قوانین به نفع مردم استفاده شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :