آخرین عناوین

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403-16:33 کد خبر:131482

نماینده ادوار با انتقاد از اظهارات استاندار درخصوص پتروشیمی مازندران ؛

چرا استاندار پرونده پروژه پتروشیمی را بست؟!/نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد

سید رمضان شجاعی گفت: جناب نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد درهمه کشور برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کنند، اما استاندار با یک مصاحبه فاتحه اش را خواند، امیدوارم قوه عاقله ایی بداد استان برسد.


به گزارش خزرتیترخبر، نماینده ادوار مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن نقش استاندار در جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های بزرگ اشتغالزا، گفت : یکی از مهمترین وظیفه استاندار جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های بزرگ جهت توسعه اقتصادی وایجاد اشتغال است نه اینکه استاندار مازندران رسما اعلام کند برخی پروژه ها در استان شدنی نیست وپروژه پتروشیمی گهر مازندران پرونده اش بسته شده است.

براساس این گزارش، سید رمضان شجاعی با توجه به اظهار نظر اخیر رییس قوه قضاییه در ارتباط با قانونی بودن پروژه پتروشیمی شمال، اظهارداشت : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟!

وی افزود : این اظهارات استاندار جدید ، همان پیش بینی است که بنده در بدو ورود ایشان گفتم که جناب نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد و الان خیلی زود با اظهار نظرش این ادعا ثابت و دل هر مازندرانی منصف و دلسوز را  بدرد آورد.

این نماینده ادوار استان تصریح کرد: نوری نه در جایگاه استاندار ، بلکه از زبان مدعی العمومی صحبت کرد که خوشبختانه ریاست فهیم قوه قضاییه در چندین جلسه صراحتا از قانونی بودن پروژه پتروشیمی مازندران، حتی در استانی دیگر از آن دفاع کرد وهمچنین ریاست مجلس که دفاع از یک پروژه از زبان رییس مجلس پیش از دستور در صحن علنی هم سابقه ندارد محکم دفاع کرد ، حالا که رییس مرکز قانونگذاری و رییس قوه قضاییه که مظهر اجرای قانون هستند از این پروژه تمام قد حمایت کردند ، معلوم نیست استاندار با چه منطقی چنین سخنان مایوس کننده ای را اعلام می کند !

شجاعی فرصت سوزی در قبال پروژه های اشتغالزا در مازندران را قابل قبول نداست و گفت :جناب استاندار اگر درک درست وفهم اجرایی داشتند مخصوصا پس از دفاعیه اخیر ریاست محترم قوه قضاییه ، باید فورا آنرا پیگیری میکرد و با این حمایت ، زمینه  پیگیری واجرایی شدن آنرا فراهم می کرد و جزء عملکرد خود و دولت خود این پروژه بزرگ را در راستای توسعه استان وایجاد اشتغال اعلام می کرد ،اما متاسفانه نه تنها ازاین فرصت استفاده نکرد بلکه با حرف های غیر مسئولانه پایان پروژه رو اعلام کرد و وجدان هر مازندرانی را جریحه دار کرد و به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری و توسعه استان و اشتغال جوانان و مانع ورود صنایع بزرگ به استان شد.

این نماینده ادوار تاکید کرد:خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسئولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسئول اجرایی استان گردد.

به گزارش خزرتیترخبر، شجاعی در پایان گفت :درهمه جای کشور و حتی خارج از کشور برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن میکنند ، اما استاندار محترم به راحتی همه این مجوزات وحمایتهای دولتی ومردمی  روسای قوا را با یک مصاحبه فاتحه اش رامی خواند ، امیدوارم قوه عاقله ایی بداد استان برسد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :