آخرین عناوین

يکشنبه 27 اسفند 1402-8:44 کد خبر:130915

رییس شورای شهر خبر داد:

شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد

رییس شورای شهر بابل گفت: شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شده است


به گزارش خزرتیترخبر، حسین بیژنی  گفت: تا تعیین تکلیف شهردار بابل، معاونین و مدیران شهرداری با تمام توان برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش خواهند کرد و اختلالی در خدمات‌رسانی به مردم صورت نمی‌گیرد.

براساس این گزارش، در پی انتشار خبری در شبکه‌های مجازی مبنی بر انفصال خدمت یکی از شهرداران مرکزی استان به دلیل شکات خصوصی به منظور روشن شدن قضایا با حسین بیژنی رئیس شورای شهر بابل تماس گرفته‌ایم و پیگیر صحت و سقم موضوع  شدیم.

رییس شورای شهر بابل با اشاره به اینکه از سوی یکی از شعبات بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری برای شهردار بابل قرار نظارت قضایی صادر شده که قابل اعتراض است، افزود: به موجب بند پ ماده ۲۴۷ قانون آیین دادرسی کیفری قرار نظارت قضایی قابل اعتراض برای شهردار بابل صادر شد.

بیژنی افزود: بر اساس این حکم شهردار بابل از تاریخ ۲۲ اسفند سال جاری ممنوع از کار شده است تا در زمانی قانونی به اعتراض وی رسیدگی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه احکام محکومیت شهردار بابل در چه خصوص  بوده است، گفت: در خصوص حوادث و اتفاقاتی که برای برخی از شهروندان بابلی رخ داد بیشترین تقصیر متوجه شهردار و شهرداری بابل بوده است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در حال حاضر آیا برای شهرداری بابل سرپرست انتخاب می‌شود یا خیر، تصریح کرد: با توجه به اینکه شهردار بابل حق اعتراض دارد تا رسیدگی به اعتراض وی در مهلت قانونی و صدور حکم قطعی، برای این حکم دلیلی برای انتخاب سرپرست وجود ندارد.

به گزارش خزرتیترخبر، بیژنی اظهار داشت: بعد از صدور حکم شهردار بابل توسط شعبه بازپرسی، در هیات رییسه شورای شهر بابل به صورت فوریت این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد./ایسنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :