آخرین عناوین

چهارشنبه 23 اسفند 1402-16:20 کد خبر:130880

با حضور مسئولین استانی صورت گرفت:

معارفه مدیر جدید بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی ، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان ساری ، در محل سالن جلسات اداره ورزش وجوانان شهرستان ساری برگزار گردید.


به گزارش خزرتیترخبر، آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان ساری ظهر امروز با حضور پاسدار صادقی جانشین فرماندهی سپاه و دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان در محل سالن جلسات اداره ورزش وجوانان شهرستان ساری برگزار گردید.

براساس این گزارش، دلیری ضمن خوشامدگویی با بیان اینکه ما بدهکار شهدا هستیم، افزود: اعضای بسیج، فرزندان این مرز و بوم هستند و باید از تمامی ظرفیت های موجود برای ترویج رشته های مختلف ورزشی بهره ببریم.

وی اظهار داشت: دیدار با ورزشکاران،خانواده ورزشکاران، پیشکسوتان و جانبازان باید در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان در پایان شهیدان را بهترین الگو برای جامعه دانست و تصریح کرد: در بحث یادواره شهدا، بسیج ورزشکاران می تواند با همت همه روسای هیئت های ورزشی با کوله باری از تجربه، توان ابتکار و ذوق و سلیقه اقدامات مناسبی انجام دهد.

صادقید در این جلسه گفت: امید است که با شکل گیری کانون بسیج ورزشکاران ارتباط و تعامل بیشتری به منظور حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران شهرستان ساری فراهم گردد و از مسئول کانون بسیج ورزشکاران خواست که در پیگیری درخواست های این قشر ارجمند اهتمام کافی داشته باشد.

به گزارش خزرتیترخبر،در پایان این مراسم از زحمات وخدمات ارزنده  چندین ساله حسن باقری مسئول سابق کانون بسیج ورزشکاران تقدیر وهمچنین تیمور نادری به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری معرفی گردید.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :