آخرین عناوین

دوشنبه 21 اسفند 1402-15:25 کد خبر:130863

اطلاعیه مشترک دادستانی و فرماندهی انتظامی استان :

برخورد بدون اغماض با مخلان نظم و امنيت در مازندران

در آستانه چهارشنبه آخر سال، با ناامن کنندگان اجتماع و افرادی که بستر رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان را فراهم می‌آورند، بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی می شود.


به گزارش خزرتیترخبر، دادستان مرکز استان با فرماندهی انتظامی استان مازندران خطاب به شهروندان استان در اطلاعیه‌ای مشترک در ارتباط با مخلان نظم و امنيت هشدار داد.

براساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است؛ بی‌تردید امنیت و آرامش تحفه‌ای‌ است الهی که جان برکفان عرصه نظم و امنیت و آسایش شهروندان اعم از مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب و فرماندهی انتظامی استان مازندران جهت تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

در همین راستا از آنجایی که در آستانه چهارشنبه آخر سال عده محدودی از افراد، با سوء استنباط از سنت مرسوم، اقدام به ایجاد حریق و استفاده از مواد محترقه کرده و از این طریق، بستر رعب و وحشت و سلب آسایش و آرامش شهروندان را فراهم می‌آورند.

مجموعه دستگاه قضایی و انتظامی وفق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی و مواد ۱۱ و ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات با ناامن کنندگان اجتماع بدون هر گونه اغماض برخورد قانونی معمول داشته است.

به گزارش خزرتیترخبر ، در این اطلاعیه آمده است ، از این رهگذر از مردم شریف و فهیم استان مازندران مورد انتظار است که همنوا با مجموعه قضایی و انتظامی در جهت تحقق امنیت و آرامش شهروندان كما في السابق همکاری داشته تا انشاءالله و به فضل الهی با طیب خاطر و سلامتی تمامی شهروندان عزیز به استقبال سال نو که متقارن گردید با بهار قرآن، رهسپار شویم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :