آخرین عناوین

سه شنبه 10 بهمن 1402-14:14 کد خبر:130450

فرماندار ساری اعلام کرد:

مردمی سازی امور باعث توسعه و پیشرفت است/افتتاح ۲۲۰ پروژه طی دهه فجر در ساری

فرماندار ساری گفت: با مردمی سازی امور در شهرستان ساری به دنبال توسعه و پیشرفت در تمامی بخش ها هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدعلی نوبخت در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در سال 1402، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک ایام چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.

فرماندار ساری افزود: بیش از ۲۰۰۰ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام الله دهه فجر در شهرها و سطح بخش های مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ستادهای دهه فجر امسال پرصلابت ‌تر و با شکوه تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها باید تمام اقدامات امید بخش ۴۵ سال گذشته را در قالب کلیپ و عکس نوشته به اطلاع مردم شریف برسانند.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با مردمی سازی امور در شهرستان ساری به دنبال توسعه و پیشرفت در تمامی بخش ها هستیم و با اشاره به تداوم خدمت بی منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری اعلام کرد: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در طی دوسال اخیر ۱۰۰ روستا آسفالت شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه هدف ما برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری است، تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان ساری آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت بالا را دارد.

وی همچنین افزود: ستاد انتخابات و 9 هیات اجرایی را در حوزه ساری و میاندورود داریم و 73 شعبه اخذ رای در میاندرود و 473 شعبه اخذ رای در ساری خواهیم داشت.

محمدعلی نوبخت در ادامه با بیان اینکه ستون های اندیشه محوری در انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و عدالت است افزود: مشی ما در شهرستان ساری در جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌ رو است چرا که تکثر و تنوع دیدگاه‌ها و سلایق مختلف باعث افزایش وجه رقابتِ سالم و حضور مردم در این عرصه خواهد شد.

تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر دانش‌بنیان کردن کشاورزی

به گزارش خزرتیترخبر، محمدباقر محمدی لائینی در این جلسه اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ایران قوی را شکل می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خدمت به خلق را مهم دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و رفع دغدغه‌های آن‌ها نعمت است که مدیران باید قدر آن را بدانند.

وی پیشنهاد کرد: در سفرهای استانی و شهرستانی که توسط مدیران انجام می‌شود، بررسی شود چند درصد از مشکلات مردم در این سفرها حل شده است و پیگیری موضوعات مطروحه از سوی مردم در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: مردم همواره می‌پرسند که اگر قرار بود به این مشکلات رسیدگی نشود، چرا قول می‌دهند.

وی افزود: مشکلاتی که توسط دستگاه‌های مربوطه مرتفع شد در قالب بیلبورد یا بنر به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم نسبت به مدیران امیدوار باشند.

امام جمعه ساری به مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران اشاره کرد و گفت: این مصوبات هم باید پیگیری شود که چه تعداد از آن‌ها محقق شده است.

امام جمعه ساری بر دانش‌بنیان کردن کشاورزی تاکید کرد و گفت: کشاورزان مازندران همچنان در حوزه‌های مختلف مشکل دارند؛ دانش‌بنیان کردن کشاورزی در افزایش تولید و رقابتی شدن محصولات کمک می‌کند.

همچنین در این جلسه یکی از کشاورزان به نمایندگی از کشاوزان 40 روستا، به بیان مشکلات و معضلات روستاییان در حوزه آب پرداخت.

به گزارش خزرتیترخبر، در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از جمعی از سفیران دانش آموزی اعتکاف، فرزندان گرانقدر شهدای والامقام که در برگزاری همایش پدران آسمانی در شهرستان ساری تلاش و کوشش نمودند و پاکبان بازنشسته و زحمتکش شهرداری ساری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.(جعفر رعیت/54)

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :