آخرین عناوین

دوشنبه 9 بهمن 1402-19:24 کد خبر:130438

فرمانده انتظامی ساری خبر داد:

مخلان نظم و امنیت در ساری دستگیر شدند/ عامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی ساری گفت:‌ سه نفر از افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی بودند در این شهرستان دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده نیروی انتظامی ساری گفت:‌ سه نفر از افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی بودند در این شهرستان دستگیر شدند.

براساس این گزارش،عبدالله حسن زاده روز دوشنبه افزود: با کسب خبری مبنی بر اینکه سه نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در یک مغازه کبابی در ساری در حال مصرف مشروبات الکی بوده اند، موضوع در دستور کار ماموران یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت، بلافاصله ماموران یگان امداد ساری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی متهمان که ۲ نفر مرد و یک نفر خانم بودند و با ایجاد شرارت، درگیری موجب رعب و وحشت مردم و منطقه شده بودند دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری گفت: در بازرسی به عمل آمده از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد چاقو و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

همچنین براساس همین گزارش،علی اکبر درویشی گفت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، موضوع شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در کمتر ۱۲ ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر ادامه داد: متهم سابقه دار در بازجویی‌های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی مالی و ملکی با وی عنوان کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، درویشی با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو پژو و ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :