آخرین عناوین

دوشنبه 9 بهمن 1402-19:6 کد خبر:130437

با رای دیوان عدالت اداری صورت گرفت:

بازگشت شهردار هچیرود مازندران به محل کار

عضو شورای شهر هچیرود گفت: شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت.


به گزارش خزرتیترخبر، عضو شورای شهرهچیرود گفت: جعفر ردایی شهردار این شهر با نقض رای محکومیت به انفصال خدمت مدت ۲ ماه از سوی دیوان عدالت اداری، دوباره به کارش بازگشت.

براساس این گزارش، بهزاد محمودی افزود : نامه رای دیوان عدالت اداری ۲ روز گذشته به شهردار هچیرود برای بازگشت به کار ابلاغ شد.

موضوع انفصال از خدمت ۲ ماهه شهردار شهر ساحلی هچیرود چالوس در ابتدای دی ماه امسال به علت محکومیت در یک پرونده به جا مانده از زمان شهردار بودنش در چالوس و بدهی شهرداری چالوس به یکی از پیمانکاران به ۲ ماه انفصال از خدمت، گزارشی بود که مدیر روابط عمومی شهرداری این شهر برای تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌ها قرار داده بود.

جعفر ردایی که از ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با رأی اعضای شورای شهر و تایید مراجع مربوطه به عنوان شهردار هچیرود انتخاب و معرفی شد، پیش از عهده ‌دار شدن این مسئولیت، شهردار چالوس بود و در همان دوره به دلیل بدهی به یکی از پیمانکاران طرح‌های عمرانی چالوس شکایتی علیه او توسط پیمانکار به جریان افتاد که این شکایت با محکومیت شهردار پیشین چالوس و شهردار کنونی هچیرود وارد مرحله اجرای حکم شده است.

محمودی ابراز امیدواری کرد : با بازگشت به کار شهردار شاهد روند پرشتاب طرح‌های عمرانی و توسعه زیر ساخت های شهری در این شهر گردشگرپذیر غرب مازندران باشیم .

به گزارش خزرتیترخبر، هچیرود در شهرستان چالوس یکی از شهرهای تازه ‌تاسیس مازندران است که سال ۱۳۹۱ از تجمیع روستاهای هچیرود، محمدحسین‌آباد، نورسر، کیاکلا، مسده، امام ‌رود، چاخانی، دلگشا، دوجمان، سنگوارث، اکبرآباد، مرطه‌کلا و عباس‌کلا تشکیل شد. این شهر ساحلی دست‌کم ۱۱ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :