آخرین عناوین

دوشنبه 25 دی 1402-10:32 کد خبر:130281

قابل توجه نهادهای نظارتی و امنیتی:

مدیر کل پرحاشیه ساروی در خانه سازمانی با هزینه های آنچنانی!!!

خانم مدیر کل به دلیل امتیاز ساروی بودن موفق به جلوس بر کرسی مدیریت یکی از دستگاه های مهم حمایتی شد، اینک در مکانی دولتی سکونت دارد که این مکان کاربری مسکونی ندارد!!!


به گزارش خزرتیترخبر، آنچه می تواند موجب بی اعتمادی مردمی را در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را فراهم‌ سازد، عدم نظارت کافی بر عملکرد مدیران سطوح کلان و میانی و پیگیری مطالبات مردمی از آنان است!

براساس این گزارش، همانطور که مقام‌ معظم رهبری بارها  در سخنان خود به آن توجه و تاکید داشتند که برای نمایش کار نشود و اقدامی صورت نگیرد که مردم را از نظام ناامید کند، این سخنان رهبری حجت را بر تمام کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، تمام کرده است.

حال ما نیز به عنوان صدای مردم وظیفه داریم در این راستا هرآنچه می تواند مردم را نسبت به نظام  دلسرد نماید پیگیری و به گوش مسئولین امر برسانیم.

شنیده ها حاکی از آن است که مدیر کل یکی از دستگاه های مهم حمایتی که دست بر قضا از زمان مدیرکلی همواره در تیررس انتقادات بر سر انتصابات  و معزولات بوده است، به دلیل سکونت در یکی از مکان های سازمانی که کاربری آن به هیچ عنوان مسکونی نیست موجی از نارضایتی را در پی داشته است.

بر این اساس پیگیری ها نشان داده است که خانم مدیر کل به دلیل امتیاز ساروی بودن موفق به جلوس بر کرسی مدیریت این نهاد شد، چرا اینک باید در مکانی دولتی سکونت کند! از آن مهم تر چرا در مکانی که کاربری مسکونی ندارد زندگی نماید؟!!!

شنیده ها همچنین حکایت از آن دارد که به تازگی نیز با هزینه ی گزاف ( پنج  میلیارد ریالی)این مکان به دستور خانم مدیر کل بازسازی و تجهیزاتی که به نام یکی از مراکز تحت نظارت تامین شده بود، در منزل سازمانی وی جهت استفاده ی خانم مدیر جا گذاری شده است‌ !!

نکته قابل توجه اینکه متاسفانه هر روزه شاهد مراجعات فروان جهت دریافت کمک  به این دستگاه حمایتی هستیم که اعلام می شود هیچ گونه وجهی جهت کمک موجود نیست ولی چند صد میلیون برای خانه و هزینه های این خانم خرج می شود.

هرچند شنیده ها حکایت از این دارد رییس سازمان کشوری این نهاد و استاندار مازندران کاملا در جریان این ماجرا بوده ولی بنا به دلایلی سکوت اختیار کردند، که این امر نیز نکته منفی در پرونده مدیریتی این مدیران ارشد می باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، اهمیت این موضوع به قدری است که انتظار می‌رود سازمان های نظارتی و امنیتی با ورود به این موضوع و پیگیری خواسته و مطالبه ی مردم، به اذهان و افکار عمومی پاسخگو بوده و در آستانه ی انتخابات بار دیگر خود را در تراز مردم یادآور شوند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :