آخرین عناوین

چهارشنبه 20 دی 1402-15:55 کد خبر:130212

مدیر کل هواشناسی مازندران هشدار داد:

هشدار ریزش سنگ و کاهش دید در کوهستان‌های مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران  با توجه به صدور اطلاعیه جوی سطح زرد هواشناسی، نسبت به  ریزش سنگ، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی استان هشدار داد.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدمحمدرضا رضوی اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران و باعبور سامانه بارشی شاهد بارش متناوب باران و برف، وزش باد و مه در آسمان مازندران هستیم.

براساس این گزارش، مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه بارشی به‌ ویژه ارتفاعات و محورهای کوهستانی نیمه غربی استان مازندران را فرا می‌گیرد، افزود: طی ساعات عصر و شب روزهای چهارشنبه ۲۰ تا جمعه ۲۲ دی ماه فعالیت این سامانه تداوم خواهد داشت.

وی با هشدار ریزش سنگ، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: احتیاط در تردد جاده‌ای، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و پرهیز از صعود به ارتفاعات ضرورت دارد.

رضوی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روزهای شنبه و یک ‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا در استان مازندران، ادامه داد: یک‌ شنبه شب و روز دوشنبه سامانه بارشی استان ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شاهد بارش در استان مازندران خواهیم بود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی گفت: دریای مازندران به‌ صورت مواج بوده و برای فعالیت‌های دریایی توصیه نمی‌شود./هواشناسی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :