آخرین عناوین

دوشنبه 18 دی 1402-18:7 کد خبر:130197

پیشکسوت کشتی استان مطرح کرد:

حمایت مجدد رئیس فدراسیون کشتی از سید ذوالفقار شریفی سرپرست هیت کشتی ساری

رئیس فدراسیون کشتی استان، مجددا از سید ذوالفقار شریفی، سرپرست هیات کشتی ساری حمایت کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، موسوی اظهار داشت: در حضور همه مربیان کشتی ساری شاهد تماس تلفنی علیرضا دبیر با ذوالفقار شریفی سرپرست هیت کشتی ساری بودیم که دبیر به درخواست های شریفی پیرامون احیای سالن های کشتی در هلال احمر کشور پاسخ مثبت داد.

من فقط برای خدمت به کشتی شهرم این مسئولیت را قبول کردم

سید ذوالفقار شریفی سرپرست هیت کشتی ساری در جمع مربیان ساروی گفت: من فقط برای خدمت به کشتی ساری این مسئولیت را قبول کردم و از تلاش ها مدیران گذشته کشتی مرکز استان قدردانی می کنم.

براساس این گزارش، جمعی از مربیان کشتی استان در جلسه هم اندیشی خواستار توجه به کشتی فرنگی در مرکز استان شدند که ذوالفقار شریفی قول حمایت کشتی فرنگی داد.

همچنین جمعی از مربیان کشتی مرکز استان در ارائه گزارشی از وضیعت نونهالان و‌ خردسالان اعلام کردند زیر ساخت کشتی ساری کاملا نابود شده است.

بسیاری از مربیان کشتی ساری در جلسه هم اندیشی از تلاش های مرتضی قربانی در دورانی که مسئولیت کشتی ساری را عهده دار بود تشکر کردند.

سید علی خدایی،فریدون گلی ،محسن دلیری و غلام کلانتری از تلاش های ذوالفقار شریفی برای میزبانی ساری در قهرمانی کشتی کشور  تشکر کرده اند.

به گزارش خزرتیترخبر، بسیاری از مربیان کشتی ساری در جلسه هم اندیشی با سید ذوالفقار شریفی از اینکه تلاش زیادی شده است که ساری میزبان قهرمانی کشتی کشور بوده است، اظهار داشتند:  از همه دست اند درکاران تشکر می کنیم.

ذوالفقار شریفی در جمع مربیان کشتی ساری،  گفت:من از همه مسئولان گذشته کشتی ساری از مرتضی قربانی، واحدی ،دامادی،حقانی ،خاوری ،خوش تراش ،رستم کلائی ،مهدوی ،دلیری،حسن نژاد ، حسن صفری، اکبر صفری، ابطحی و بسیاری از مربیان بزرگان تبریزی، وقایعی، شجری، منوچهری، دنگسرکی، ترکان، محمدیان، فولادی، خدایی،د ومیرکلایی همه و همه تشکر می کنم.

همچنین وی افزود: همه شما تلاش کنید کلاس های کشتی ساری پر از نونهالان و‌نوجوانان شود هرچه شما کشتی گیر بیشتر در کلاس ها داشته باشید من اعتبارات و امکانات و تجهیزات برای کشتی بیشتر فراهم خواهم کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، به همت ذوالفقار شریفی ، یونسی نائب رئیس کشتی  و اقای باقریان مراسم هم اندیشی با حضور همه مربیان کشتی ساری در تالار اجتماعات داراب برگزار شد که شاهد وحدت همدلی ، همکاری و هماهنگی و رضایت از این اتفاق زیبا بودیم که این می تواند استمرار های هیت کشتی ساری باشد.

سید ذوالفقار شریفی گفت :وظیفه ما خدمت به مردم است هرکس خلافی کرد در برابر قانون باید پاسخگو باشد ،بیشتر اعضای شورای شهر افراد خوبی هستند من از تلاش های قبادی شهردار ساری قدردانی می کنم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :