آخرین عناوین

دوشنبه 11 دی 1402-12:5 کد خبر:129129

مدعیان پاکدستی در شورای شهر ساری حالا جوابگو باشند؟؟!!

دستگیری و احضار در شورای پر ادعای شهر ساری

یک عضو شورای شهر ساری، توسط کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی فراجای مازندران دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از حساب روز، یکی از اعضای شورای شهر ساری توسط یکی از نهادهای انتظامی بازداشت شد.

براساس این گزارش،افسران پلیس امنیت اقتصادی بامداد یکشنبه؛ باحکم مراجع قضایی اقدام به این دستگیری این عضو شورای شهر(ش -الف) کرده اند و با توجه به دایره جرم صورت گرفته، این دستگیری توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی رقم خورده است.

به گزارش خزرتیترخبر، شنیده ها حکایت از این دارد که این فرد به اتهام مسائل مالی – اخذ رشوه -  توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فراجای مازندران دستگیر شده است.

همچنین دو نفر دیگر از اعضای شورای شهر ساری، جهت توضیحات لازم در مورد موارد اتهامی به دستگاه و نهادهای مسئول احضار شده اند.

براساس این گزارش، گزارشات حاکی از آن است که چند نفر از کارمندان شهرداری مناطق مختلف، نیز به جرم دریافت رشوه و ... دستگیر و بازجویی شده اند.

به گزارش خزرتیترخبر، جدیدترین شنیده ها حاکی از آن است که یکی دیگر از اعضای شورا (ح -الف) نیز به همراه مسئول دفترش ساعاتی قبل ، توسط دستگاه های ذیربط بازداشت شده اند.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

 

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • جمعه 29 دی 1402-1:10


    واقعا تاسف باره اون از شورا های دوره قبل ک با فسادمالی و مال مردم خوری تیشه ب ریشه شهر زدن و ابرو مرکز استان ک هیچ خود استان بردن الان این اقایون ک شکی نیست بجز این ش الف شورا های دیگه هم رومیشه اگر جرمش اثبات و حقیقت داشته باشه باید علاوه بر حکمی ک برای رشوه خاری و اختلاس داره باید این خطاشو جرم تشویش اظهان عمومی علیه نظام وضد انقلاب وتشویق مردم بر عدم مشارکت در انتخابات این فریضه الهی ک پیش رو هست دانست چرا ک همگان مطلع از اینیم ک این جرمش بی تاثیر بر تفکرمردم بر مشارکت انتخابات نیست امیدوارم مجریان عدالت اشدمجازات بدن

    • حسین وردیان
      جمعه 15 دی 1402-20:54


      وقتی یک نفر نه واسه تحصیلاتش ،،نه کارش نه ثروتش زحمتی نکشیده باشد معلومه همین که به جایی برسن با پارتی ورانت به جایی رسیدن و هر کاری انجام میدن