آخرین عناوین

چهارشنبه 8 آذر 1402-8:56 کد خبر:128699

باز هم ورود رئیس جمهور به تخلفات مدیریتی حیرت انگیز در استان!!

دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران

رویدادهای حیرت انگیز در بخش های مختلف استان، باعث ورود مستقیم رئیس جمهور به این موضوع و برخورد با عناصر متخلف گردید.


به گزارش خزرتیترخبر، شنیده ها حکایت از دستور ویژه و قاطع رئیس‌ جمهور در مورد برخی تخلفات مدیریتی در مازندران دارد .

براساس این گزارش، در پی ارسال گزارشات مردمی و فعالان ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران پیرامون رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد، رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شد.

برخی انتصابات خارج چارچوب و واگذاری مناصب اجرایی به مخالفان دولت مردمی و فاقد صلاحیت اخلاقی و حرفه ای با بی توجهی به نظرات مراجع دیده بانی همانند انتصاب برخی افراد تحت تعقیب قضایی و نیز برخی تخلفات دامنه دار در حوزه اقتصادی در غرب استان که موجب ناکامی سیاست های دولت در مازندران شد ، از جمله گزارشات ارسالی به رئیس جمهور بود که  واکنش سریع و قاطع رئیسی را برانگیخت.

گفته می‌شود رئیس جمهور ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به این گزارشات، بر لزوم برخورد سریع با تخلفات صورت گرفته در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، پیش بینی می‌شود بزودی اخبار امیدبخشی در خصوص پاکسازی عرصه مدیریتی مازندران از برخی چهره های متخلف و مخالف گفتمان انقلابی دولت به گوش برسد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :