آخرین عناوین

چهارشنبه 24 آبان 1402-12:14 کد خبر:128476

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت محورهای شمال اظهار کرد: شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

براساس این گزارش، وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های شمال، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد همه کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان‌تاب با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه مقطعی را طی روز جمعه در محور کیاسر هم خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌ها باتوجه به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود که در این صورت در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :