آخرین عناوین

سه شنبه 23 آبان 1402-23:48 کد خبر:128466

خزرتیترخبر گزارش می دهد:

گلچین خبرهای مهم ( 23 آبان 1402) از نگاه خزرتیترخبر

خبرهای برگزیده و کوتاه روز از منابع مختلف در یک نگاه


  🔺 سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود

در اکثر مناطق کشور جوی آرام است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در غرب، جنوب غرب، غرب، برخی مناطق شمال غرب بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی و افزایش دما پیش‌بینی شده است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 اشتباهات مرگبار بعد از غذا خوردن

نوشیدن چای ⇠  یبوست

خـوردن میوه ⇠  نفخ معده

دوش گرفتن ⇠  دیر هضم شدن غذا

خوابـیدن ⇠  تورم، زخم معده و سـکته

سیگار کشیدن ⇠  اسیدی شدن‌ محیط معده

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 تفهیم اتهام ۲ مسئول در معدن طزره

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

🔹‌با وصول نظریه تکمیلی هیئت ۵ نفره کارشناسان، دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان ۲ مسئول دیگر معدن رزمجاه طزره که مقصر شناخته شدند را احضار کرد.

🔹سرپرست کارگاه و مسئول ایمنی که دستگاه صحت سنجش اکسیژن را در اختیار داشته، هر کدام به اتهام بی‌احتیاطی و بی‌مبالاتی منتهی به قتل غیرعمدی ۶ نفر از کارگران معدن به میزان ۱۰ درصد تقصیر، تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین وثیقه اقدام و متهمان با تودیع تأمین آزاد هستند.

🔹با وصول نظریه تکمیلی هیئت ۵ نفره کارشناسان، سرپرست معادن زغال سنگ طزره نیز به میزان ۸۰ درصد مقصر و نظریه به وی ابلاغ شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 متهم به قتل: 5همسر دارم؛ مدتی قبل برای فرار از پرداخت مهریه همسر چهارمم به ترکیه رفتم

ایران نوشت:

متهم به قتل در دادگاه:

🔹من اتهامم را قبول ندارم. من ۵ همسر دارم، از آنجا که چند هفته قبل زن چهارمم مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود برای فرار از دست قانون از کشور خارج شدم اما خواهرم با من تماس گرفت و گفت دخترم بیمار شده و باید برگردم من هم 20 روز بعد برگشتم. در نزدیکی مرز پیاده به سمت مرزبانی حرکت می‌کردم تا به صورت قانونی وارد کشور شوم که چند قاچاقچی به من حمله کردند، آنقدر کتکم زدند که بیهوش شدم و بعد هم مرا به صورت غیرقانونی به داخل مرز ایران انداختند و به خانه‌ام آمدم و چند ساعت بعد هم دستگیر شدم.

🔹کار من صافکاری خودرو است. چند وقت قبل خودرو یکی از مشتری‌هایم سرقت شد و مدتی بعد خودرو مقابل خانه مادر یکی از همسرانم پیدا شد. البته معلوم شد که من نقشی در ماجرا نداشتم اما به خاطر آن مدتی بازداشت بودم. من در قتل سعید بی‌گناه هستم و در این مدت هم بی‌گناه بازداشت شده ام.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 مجلس راه فساد را برای شهرداری هموار کرد/ مدیران بدون منع قانونی می توانند به نزدیکان خود سود برسانند

🔹هم میهن نوشت:

متاسفانه ماده‌ای اخیراً در مجلس تصویب شده است که می‌تواند مسئله را فراتر از فساد برده و در واقع عنوان فساد را بلاموضوع کند، زیرا با حذف مناقصات دولتی از معاملات عمومی شهرداری‌ها، در عمل اگر نظارت‌های کافی وجود نداشته باشد، ممکن است مفهوم فساد بلاموضوع شود و اختیارات مالی در جمع‌های محدودتری متمرکز شوند. این همان ایرادی است که به مقررات مولدسازی در دولت نیز وارد شده است.

🔹هنگامی که مناقصه و مزایده از معاملات دولتی حذف شود، همه چیز در اختیار مدیران قرار می‌گیرد و هدف آن نیز روشن است، چون می‌خواهند آن ملک یا پروژه را در اختیار نزدیکان و دوستان و اقوام خود قرار دهند و الا چه کسی حاضر می‌شود که اموال عمومی را به ثمن‌بخس بفروشد؟مگر اینکه سودی از آن به جیب خودش برود.

🔹حالا با این مصوبه و بدون تقویت نهادهای نظارتی مدنی، می‌توان فساد را به لحاظ مفهومی بلاموضوع کرد و به هر قیمتی اموال عمومی را به هر کسی که خواستند بفروشند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 وجود ۲۶۰ هزار موتورسیکلت و ۸۲ هزار خودرو توقیفی در کشور

دادستان کل کشور:

🔸حسب اعلام دادگستری‌های ۲۵ استان کشور، تا روز گذشته تعداد ۸۲ هزار و ۷۰۸ دستگاه انواع خودرو و ۲۶۰ هزار و ۶۲۲ دستگاه انواع موتورسیکلت در پارکینگ‌های این ۲۵ استان نگهداری می‌شوند و ما در دادستانی کل، پیگیر تعیین تکلیف این وسایل نقلیه توقیفی در اسرع وقت هستیم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 جزییات آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد/ متقاضیانی که دیپلم ندارند هم تحت عنوان «دیپلم افتخار» می‌توانند در آزمون شرکت کنند

معاون اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید:

🔸دفترچه آزمون استخدامی قرار بود طی ۱۰ روز گذشته منتشر شود اما به علت پیگیری‌ها و تلاش‌های ما مبنی بر افزایش ظرفیت شغل محل‌ها زمان صدور دفترچه به تعویق افتاد.

🔸علاوه بر اینکه این آزمون در تمامی مقاطع تحصیلی برای فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد برگزار می‌شود، این امکان برای شرکت افراد دارای دیپلم افتخار نیز فراهم شده است و اگر فرزند شهید یا فرزند جانباز هفتاد درصد و بالاتر موفق به اخذ دیپلم نشده باشد، می‌تواند با مراجعه به اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود نسبت به اخذ مدرک دیپلم افتخار اقدام و در این آزمون شرکت کند.

🔸فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد معاف از شرط سنی آزمون استخدامی هستند.

🔸 ما برای تسهیل در پذیرش تمامی شرکت‌کنندگان، انتخاب ۵ شغل محل را با توافق سازمان اداری و استخدامی برای داوطلبین این آزمون مهیا کردیم تا داوطلبان بتوانند شانس بالاتری برای قبولی در این آزمون داشته باشند.

🔸پس از رایزنی‌های صورت گرفته مجوز استخدامی برای ۲۱ دستگاه و حدود ۲۷ هزار رشته شغل محل صادر شده و صدور مجوز استخدامی برای حدود ۱۰ هزار شغل دیگر در حال پیگیری است./حیات

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 در سند ازدواج الکترونیکی محدودیتی برای درج شروط ضمن عقد وجود ندارد

معاون امور اسناد سازمان ثبت:

🔸️ در سند ازدواج الکترونیکی برای شروط ضمن عقد هیچ محدودیتی ایجاد نشده است و شروط ضمن عقدی که قبلاً در نکاحیه‌های سنتی ثبت می‌شد، همچنین شروط ضمن عقدی که زوجین خارج از نکاحیه در سند ازدواج خود تعیین می‌کردند، در اسناد الکترونیک نیز قابل ثبت است.

🔸️ شروط ۱۲ گانه و سایر شروط ضمن عقد در پرینت تک برگی سند درج نمی‌شود، اما با مراجعه به سامانه «ثبت من» قابل رؤیت خواهد بود و در خصوص شروط توافقی نیز موارد در ستون ملاحظات قید می‌شود و در سامانه قابل مشاهده است./میزان

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 آخرین وضعیت بیتا فرهی در بیمارستان/ زمان ترخیص مشخص نیست

فرخ نعمتی بازیگر سینمای ایران به ارایه توضیحاتی درباره بستری شدن بیتا فرهی در بیمارستان پرداخت:

🔸 خانم فرهی همان‌طور که در خبرها نیز مطرح شده است، به دلیل عوارض بیماری ریوی و ناراحتی‌ که در این زمینه داشتند، چند روزی است که در بیمارستان بستری است.

🔸 در این چند روز با ایشان در تماس بوده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر رو به بهبودی بروند. هنوز زمان مشخصی برای ترخیص وی اعلام نشده است و همچنان تحت درمان هستند اما امید داریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 فلسفه نصب مجسمه سگ برروی ماشین ماک:

جان مایکل خودرو ساز و صنعتگر آمریکایی میگه : یک روز به همراه سگم ، برای تفریح به یکی از برکه های زیبا و بِکر آمریکا رفتم ...*

*بعد از خوردن نهار خواستم تنی به آب بزنم که سگم هی جلوم رو گرفت .*

*بهش غذا دادم و کمی باهاش بازی کردم ، بلند شدم برم آب تنی که مجدد سگم بی تابی کرد و از رفتنم به آب جلوگیری کرد !*

*باز دستی به سرش کشیدم و رفتم سمت آب ، اون پرخاش کرد و جلوم رو گرفت ! اینبار دعواش کردم ! خواستم قلادش رو ببندم به درخت و برم توی آب که از دستم فرار کرد و پرید توی آب !*

*و تمساح اونو خورد *

*آره ماک خورده شد ... تا به من بفهمونه توی برکه تمساح هست !*

*جان مایکل هم برای قدردانی مجسمهٔ ماک رو جلوی ماشین های تولیدیش زد*... اونوقت ما آدمها، به نام تفاوت دینی و فکری، یکدیگر را تکه و پاره میکنیم..

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 موقع آلودگی هوا این تغذیه را رعایت کنید

🔸لازم است برای داشتن برنامه غذایی مناسب که عوارض آلودگی هوا را به حداقل برساند، چند توصیه مهم را مورد توجه قرار دهیم.

🔸حداقل ۴۰۰ گرم سبزی و میوه تازه موجود در فصل سرما در طی روز باید مصرف شود.

🔸سبزی‌ها را بیشتر به صورت تازه و خام مصرف کنید چون ویتامین‌های آن به خصوص ویتامین C بیشتر حفظ می‌شود.

🔸روزانه از شیر و مواد لبنی کم چرب مثل ماست و پنیر کم چرب به مقدار کافی مصرف کنید.

🔸 حداقل ۲ تا ۳ وعده در هفته ماهی مصرف کنید.

🔸افزایش مصرف روزانه منابع غذایی؛ آب و مایعات، فیبرها، برخی ویتامین‌ها، املاح و مواد آنتی‌اکسیدان در کاهش اثرات آلودگی هوا بر بدن نقش به سزایی دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 زن سارق: صیغه یک دزد شدم و او مرا وارد باند کرد

🔸رومینا مدتی قبل به اتهام مشارکت در سرقت بازداشت شد. این زن جوان با چند مرد در یک باند سرقت همکاری دارد.

او می‌گوید:

🔸من از طریق شوهر صیغه‌ای خودم با باند سرقت آشنا شدم و همکاری کردم.در خیابان با هم آشنا شدیم. من جا و مکان نداشتم، به من جا داد و بعد هم مرا صیغه کرد این‌طوری بود که من سرپناه داشتم.خانواده ندارم. از بچگی در آوارگی بزرگ شدم و بعد هم زندگی‌ام به هم ریخت تا اینکه با رضا آشنا شدم و بعد ازدواج کردم.

🔸با دوستانش رفت و آمد داشتیم و متوجه شدم دزدی می‌کنند. البته بیچاره‌ها برای گذران زندگی دزدی می‌کردند، من هم کار نداشتم و با رضا زندگی می‌کردم باید برای خودم درآمد جور می‌کردم. این‌طوری بود که من هم قاتی آنها شدم.

🔸من که سرقت نمی‌کردم، رضا و دوستانش گوشی سرقت می‌کردند من می‌فروختم. کارم همین بود.درآمدش خوب نبود، این کار درآمدش خوب بود.حتماً در زندان توبه می‌کنم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 تشکر از اسرائیل روی آنتن زنده شبکه افق!

عباس موزون:

🔸رژیم صهیونیستی کاری کرده که اگر همه رسانه‌های دنیا دست به دست هم می‌دادند نمی‌توانستند آشکار کنند؛ این همه درباره کارهایشان می‌گفتیم، خیلی‌ها باور نمی‌کردند ولی حالا فهمیدند که چه جنایت‌هایی از اینها بر می‌آید.

🔹بارها گفتیم سازمان جهانی حمایت از کودکان یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری کند، در هر صورت کارآمد نیست؛ حالا صهیونیست‌ها با جنایت‌هایشان کاری کردند که همه فهمیدند این سازمان کارآیی ندارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 استیضاح امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کلید خورد

🔹محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ‌ملی‌ و سیاست خارجی مجلس از استیضاح حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه خبر داد.

🔹عباس‌زاده انفعال دستگاه دیپلماسی در مقابل مقامات عربستان و‌ موضوع جنگ غزه را از علل این‌طرح استیضاح عنوان کرد.

 🔹وی با انتقاد از عملکرد وزیر امور خارجه  پرسید؛ چگونه است که تا چندی پیش سخن از محو رژیم صیونیستی مطرح‌بود اما در حال حاضر گفتمان‌ها تغییر کرده است./ جماران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 واکنش خضریان به اطلاعیه تکذیب متواری بودن شبنم نعمت‌زاده: اسناد بازگشت او به زندان منتشر شود

🔸روز گذشته علی خضریان، نماینده مجلس، مدعی شد شبنم نعمت‌زاده (فرزند وزیر اسبق صمت)  از زندان متواری شده است.

🔸بلافاصله پس از انتشار این صحبت‌ها، روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران ضمن تکذیب فرار نعمت‌زاده در اطلاعیه‌ای اعلام کرد او قبلا به مرخصی رفته و به زندان بازگشته است.

🔸اما خضریان امروز مجددا در جمع خبرنگاران گفت:

بنده صحت این موضوع را ارجاع می‌دهم به جلسه دادگاهی که در همین روزهای اخیر به منظور بررسی شکوائیه از شبنم نعمت‌زاده تشکیل شده بود، وکیل مشارالیه در پاسخ به قاضی محترم، صراحتاً اعلام عدم حضور می‌کند و وقتی جناب قاضی مجدد می‌پرسد: یعنی «شبنم نعمت‌زاده متواری هستند؟» وکیل ایشان می‌گوید بله.

روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران در توضیحاتی که منتشر کرده است، اصل این موضوع که خانم شبنم نعمت‌زاده در زندان نبوده است را با بیان اینکه مدتی پیش بر اساس زمان مقرر شده قانونی مرخصی رفته بوده و متعاقب آن مدتی غیبت کرده، پذیرفته است.

انتظار داریم با توجه به اینکه جرم خانم نعمت‌زاده جنبه عمومی داشته و حقوق بخش مهمی از مردم عزیزمان را تضییع کرده؛ اسناد مرخصی رفتن و بازگشت به زندان نامبرده را منتشر کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 جزئیات افزایش حقوق سربازها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان:

🔸برابر قانون خدمت وظیفه عمومی باید حداکثر ۹۰ درصد حداقل حقوق کادر رسمی به سربازان داده شود.

🔸افزایش حقوق‌ها در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق را به سه میلیون تومان رساند.

🔸امسال نیز ارتقای حقوق براساس محل خدمت، بومی یا غیربومی، متأهل یا مجرد، دارای فرزند و مدرک تحصیلی انجام شد که حداقل حقوق سه و حداکثر ۹ میلیون تومان است.

🔸معافیت‌های پزشکی، کفالت و موارد خاص مانند افراد تحت پوشش، کفالت پدر نیازمند و مادر بدون همسر با شرایط خاص جزو معافیت‌های سربازی است.

🔸معاف از رزم برای آن دسته از سربازانی است که بیماری محدودی دارند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه، ۲۷ آبان ماه تمدید شد.

همچنین آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 قتل دوست برای سرقت ۲ گوشی مدل بالا

🔹سیزدهم آبان امسال پسر جوانی که نمایشگاه‌دار بود به طور مشکوکی ناپدید شد، با درخواست خانواده و با هماهنگی قضایی ماموران به خانه مرد گمشده در یکی از برج‌های شهرری ، اعزام شدند و با جسد این مرد مواجه شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود، در بررسی ها معلوم شد دو گوشی گرانقیمت او به سرقت رفته است.

🔹متهم اصلی پرونده پس از دستگیری به قتل پسر جوان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف و در بازجویی ها گفت: چند سالی بود که با مقتول دوست بودم و او را می شناختم، از چندی قبل متوجه شدم که در خانه اش مقدار زیادی دلار و پول نقد دارد، و وسوسه شدم تا دست به سرقت بزنم، به همین خاطر ماجرای سرقت را با یکی از دوستانم مطرح کردم و او نیز پذیرفت در برابر گرفتن سهمی در این سرقت مرا همراهی کند.

🔹به بهانه خرید یک خودرو و قرار برای معامله به خانه پسر پولدار در برج معروف رفته و پس از اطمینان از تنها بودن پسر جوان با وی درگیر شده و ابتدا همدستم او را روی زمین انداخته و ضرباتی به پهلو وی زده و سپس من  چاقو را از دست دوستم گرفته و در ادامه ضربات دیگری به ناحیه سینه و قلب متهم زدم.

🔹پس از اطمینان از مرگ جوان نمایشگاه دار جسد را به حمام خانه انتقال داده و اقدام به سرقت دو گوشی گرانقیمت مقتول و لوازم دیگری کم حجم از خانه اش کردیم، بعد قصد سرقت خودروی او را داشتیم که باعث لو رفتن ماجرا و دستگیری ما شد./خبرفوری

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 متلاشی شدن باند جعل اسناد وام ازدواج در مازندران

🔹️رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، باند جعل اسناد رسمی برای دریافت وام ازدواج، در ساری منهدم و یکی از متهمین پرونده در راستای قرار تامین کیفری صادره، روانه زندان شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 زنان بدانند؛ ۳ راه موثر برای جلوگیری از ریزش مو

🔸ریزش مو یکی از مشکلاتی است که خانم‌ها در دوران یائسگی به آن دچارمی‌شوند که به دلیل اختلالات هورمونی تغییراتی را در بدن به وجود می‌آورد و مشکلات دیگری مانند اختلالات خواب، تغییرات خلقی، گرگرفتگی و خشکی پوست به همراه دارد.

با رعایت برخی از اقدامات مهم می‌توان با ریزش مو در دوران یائسگی مبارزه کرد که به این شرح است:

🔸تغذیه سالم.

🔸مراقبت مناسب از مو

🔸انتخاب مدل موی مناسب

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 مصرف بی رویه مسکن چه بلایی سرتان می‌آورد

🔹مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که به طور مداوم مُسکن مصرف می‌کنند در معرض ریسک چاقی و همچنین بدخوابی قرار دارند.

🔹یافته‌ها نشان می‌دهد افراد مصرف کننده دارو‌های حاوی مخدر و دارو‌های کاردیومتابولیک در مقایسه با افرادی که فقط دارو‌های کاردیومتابولیک مصرف می‌کردند، ۹۵ درصد بیشتر در معرض چاقی، ۸۲ درصد دارای اندازه دور کمر بیشتر و ۶۳ درصد بیشتر دارای فشارخون بالا هستند.

🔹صوفی کاسیدی، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه نیوکاسل انگلستان، در این باره می‌گوید: ما در مطالعات خود دریافتیم در بیمارانی که دارو‌های حاوی مخدر مصرف می‌کنند چاقی و بدخوابی شیوع بیشتری دارد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 تهران/ کشف اسکلت پیرزن پولدار در خانه‌اش‌

🔹جسد زن گمشده بعداز دو سال در خانه اش  در تهران کشف شد.

🔹به نوشته جام‌جم ، دو سال قبل زنی ۷۰ ساله به طور مشکوکی در یکی از محله های تهران  ناپدیدشد.

🔹 خواهر و خواهرزاده‌اش به دنبال او بودند اما موفق به یافتن وی نشدند.

🔹از این ماجرا دو سال گذشت تا اینکه خانواده این زن گمشده  به دادسرا رفتند و خواستار این شده که امین اموال او  شوند.

🔹 آنها وقتی این  موافقت قضایی را  به دست آوردند برای بررسی اموال زن سالخورده پولدار به برج معروفی در محله ستارخان تهران رفتند و به کمک ماموران قفل در خانه او را شکستندو وارد شدند.

🔹 آنها در بررسی از خانه با بقایای جسد او در حالی رو به رو شدند که در کنج نشیمن افتاده و زمان زیادی از مرگ او گذشته بود.

🔹آنها در ادامه بررسی ها متوجه شدند،نزدیک به دو سال از مرگ این زن در خانه اش می گذرد.

  🔹موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران  با تائید این خبر گفت : هنوز علت مرگ این زن سالخورده معلوم نیست و تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد./جماران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 روزنامه جوان: مردم عادی برای دریافت وام خرد باید «هفت خان رستم» را رد کنند اما نورچشمی‌ها وام کلان می‌گیرند و یک لیوان آب رویش!

روزنامه جوان نوشت:

🔹«هفت خان رستم» صــرفـاً بــرای گیرندگان وام‌های خرد، یعنی مردم عادی است؛ اما این مسئله درباره گیرندگان وام‌های کلان که معمولاً سفارشی‌ها و نورچشمی‌ها هستند و در یک کلام «خواص» تعریف می‌شوند! صدق پیدا نمی‌کند، چه آنکه به راحتی خوردن یک لیوان آب، وام کلان دریافت می‌کنند و می‌خورند و یک لیوان آب هم روی آن؛ اصولاً برای پس ندادن، وام گرفته‌اند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 شما برنده خوش‌شانسی نیستید!

رئیس پلیس فتای تهران:

🔸اکثر پیامک‌های ارسال شده با موضوع برنده‌شدن در قرعه‌کشی، ترفند مجرمین سایبری و با هدف کلاهبرداری است.

🔸مردم از اعتماد به این پیامک‌ها و ورود به لینک‌های موجود در پیامک خودداری کنند./ایسنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 خنده‌های قاتل کودک ۷ ساله در دادگاه/ قتل پسر بچه با وسوسه شیطانی

🔸اوایل خرداد ۹۳ پسر هفت ساله‌ای به نام هادی در راه بازگشت از مدرسه در روستای قلعه نو ورامین ناپدید شد.تلاش برای افشای راز ناپدید شدن هادی آغاز شده بود که دوستان هادی گفتند آخرین بار این پسربچه را همراه  امیر دیده‌اند.

🔸امیر ۲۸ ساله بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: با دیدن هادی وسوسه آزار او به جانم افتاد،پسر بچه را سوار دوچرخه کرده و به گندم زار بردم،وقتی متوجه نیتم شد، از دستم فرار کرد که تعقیبش کرده و او را گرفتم، شروع به فحاشی کرد و من با سنگ چند ضربه به سرش زدم و او را کشتم.

🔸متهم در حالی محاکمه شد که در برابر پرسش های قضات فقط می‌خندید،همین باعث شد به رشد عقلی او شک شود و با بررسی موضوع در پزشکی قانونی و تایید موضوع،قضات او را به ۱۰ سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.

🔸با گذشت ۹ سال از جنایت، متهم با ادعای اعسار درخواست قسطی شدن دیه را کرد، امروز به این درخواست در دادگاه کیفری رسیدگی و متهم در حالی که خنده روی لب داشت وارد دادگاه شد، قضات پس از بررسی از وضعیت مالی،درخواست او را رد کردند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 هشدار وزارت بهداشت به مردم؛ در خانه بمانید😷

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت:

🔹در زمان آلودگی هوا توصیه می‌کنیم افراد حضورشان در فضای آزاد را به حداقل ممکن برساند و از ماسک ترجیحاً N95 یا P2 و یا در صورت عدم دسترسی، از ماسک‌های جراحی سه لایه استفاده کنند.

🔹مصرف بیشتر آب، ویتامین C و مرکبات در این شرایط، بسیار توصیه می‌شود. فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای در این شرایط باید تعطیل شوند و در مورد ورزش‌های همگانی نیز توصیه می‌شود در فضای بسته و دور از منابع تولید آلودگی هوا مانند اتوبان‌ها و در مدت محدود، انجام شود./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 پس از ۴۸ ساعت دوری از جمع نساجی ها رحمتی رفت و برگشت!

🔹جدایی سیدمهدی رحمتی  از هدایت تیم نساجي مازندران  به ۴۸ ساعت هم نکشید و این مربی جوان بار دیگر هدایت تیم شهر خسته را برای ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا پذیرفت.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 احتمال نابودی اینترنت توسط خورشید

🔹دانشمندان از مدت‌ها پیش هشدار دادند که طوفان‌های خورشیدی می‌توانند به ارتباطات ماهواره‌ای آسیب بزنند.

🔹پروفسور پیتر بکر، استاد اخترفیزیک معتقد است که اگر در یکی از دوره‌های خورشیدی، طوفان بسیار بزرگی اتفاق بیفتد، ممکن است با «پایان اینترنت» روبه‌رو شویم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

  🔺 جایگزینی خودروها در سامانه یکپارچه به‌هیچ عنوان اجباری نیست

وزیر صمت:

🔸خودروسازان به هیچ عنوان حق تحمیل خودرو به متقاضیان را در سامانه یکپارچه ندارند و باید طبق قانون و قرارداد عمل کنند.

🔸خودروسازان گفته‌اند که به مشتریان توصیه کرده‌اند که مشتریان می‌توانند توصیه را قبول نکنند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir


 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :