آخرین عناوین

سه شنبه 16 آبان 1402-19:45 کد خبر:128346

شوک به نساجی‌چی‌ها:

فراخوان واگذاری امتیاز باشگاه نساجی!!!

افزایش اعتراض‌های هواداران فوتبال نساجی به ناکامی‌های این تیم طی چند ماه اخیر، این باشگاه در مرحله جدیدی از تنش‌ها قرار گرفته است.


به گزارش خزرتیترخبر، عصر امروز، سه‌ شنبه ۱۶ آبان روابط عمومی باشگاه نساجی تصویر نامه‌ای با امضای محمدصادق درودگر مدیرعامل نساجی را در صفحه رسمی این تیم منتشر کرد که خبر از آمادگی مالک تیم برای واگذاری امتیاز این باشگاه می‌دهد، اقدامی که حالا پس از چند هفته ناکامی نساجی در لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، شوک بزرگی برای هواداران این تیم محسوب می‌شود.

در نامه‌ای که با عنوان اعلام آمادگی به واگذاری باشگاه نساجی مازندران» منتشر شده و به امضای مدیرعامل این باشگاه نیز رسیده نوشته شده است:

بدینوسیله اعلام می‌دارد باشگاه نساجی مازندران آماده واگذاری به متقاضیان می‌باشد، این باشگاه بدون هیچگونه بدهی و با وضعیت پرداخت ۴۰ درصد از هزینه‌های سال اعم از وجوه قراردادهای منعقده می‌باشد، مقتضی است داوطلبان طی مدت حداکثر ۱۰ روز از تاریخ نامه (۱۶ آبان ۱۴۰۲) مراتب آمادگی خود را به آدرس ایمیل باشگاه اعلام کنند، لطفا در ایمیل ارسالی مشخصات کامل متقاضی اعم از حقیقی یا حقوقی به انضمام شماره تماس جهت هماهنگی قید شود.

این فراخوان در حالی منتشر شده که شب گذشته و پس از مسابقه فوتبال نساجی و نوبهار ازبکستان نیز رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هنگام خروج از ورزشگاه در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به آمادگی برای واگذاری باشگاه به افراد علاقه‌مند به تیمداری کرده بود.

حدادیان در بخشی از مصاحبه خود گفته بود: این تیم متعلق به استان است و باید حمایت شود، نمی‌شود انتظار داشت که رضا حدادیان به تنهایی با یک بیزینس نه چندان بزرگ بیاید برای تیمی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هزینه کند، به هر حال مردم انتظاراتی دارند و می‌خواهند تیم رتبه‌های خوب کسب کنند، الان می‌گویند کار حدادیان شده این که تیم را در رتبه دوازدهم نگه دارد، من چه کار کنم؟ رتبه یک نصیب تیم‌های صنعتی و متمول می‌شود، پس ما باید تلاش کنیم که سقوط نکنیم.

وی در بخش پایانی اظهاراتش نیز از آمادگی برای واگذاری باشگاه خبر داد و اظهار کرد: فشارها من را از تیمداری منصرف نمی‌کند، اما اگر شخص، شرکت یا تاجری از مازندران هست که به تمایل دارد و می‌تواند در نساجی بهتر عمل کند ما حاضریم به خاطر اینکه مردم مازندران شاد باشند باشگاه را تقدیم‌شان کنیم.

اگر کسی بهتر از من هست آماده‌ام، اگر من می‌توانم ۲۰ درصد مردم استان را خوشحال کنم و کسی هست که حتی یک درصد بهتر عمل می‌کند بیاید و تحویل بگیرد، چون معتقدم این تیم متعلق به مردم است، نه رضا حدادیان.

تیم فوتبال نساجی از زمان روی کار آمدن سید مهدی رحمتی به عنوان سرمربی با وجود ارائه بازی‌های تقریبا باکیفیت، در نتیجه‌گیری نتوانست خوب عمل کند، این تیم با سرمربیگری رحمتی تا کنون ۱۲ مسابقه رسمی برگزار کرده و از ۳۶ امتیاز ممکن ۹ امتیاز به دست آورده است، همین امر نیز نارضایتی شدید هواداران این تیم را به دنبال داشت، تا جایی که در بازی‌های اخیر از سکوهای هواداری نساجی بارها صدای شعار «حیا کن، رها کن» خطاب به رحمتی بلند شده است.

مالکیت باشگاه نساجی مازندران آذر ۱۳۹۸ با واگذاری سهام فرهاد صنیعی‌فر به رضا حدادیان از حالت مشترک بین این دو سرمایه‌گذار خارج شد و به طور کامل در اختیار حدادیان قرار گرفت.

مالکیت مشترک باشگاه نساجی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ چندین بار مشکلاتی را برای این مجموعه ایجاد کرده بود و سبب بروز اختلاف‌نظرهایی شد، پیش از آغاز لیگ نوزدهم مشکلات مالکیت و مدیریتی نساجی پس از استعفای چند تن از مدیران باشگاه، به اوج خود رسید و بالاخره صنیعی‌فر و حدادیان باشگاه را به سرمایه‌گذار جدیدی به نام «محمد اژدری» واگذار کردند.

صنیعی‌فر پس از این واگذاری با انتشار نامه‌ای احساسی به طور رسمی از هواداران نساجی خداحافظی کرد، اما ۳۹ روز بعد بار دیگر به دلیل حل نشدن مشکل مالکیت باشگاه و به وجود آمدن برخی مسائل مالی و حاشیه‌هایی بر همین اساس، مالکیت باشگاه به صنیعی‌فر و حدادیان برگشت خورد تا بار دیگر نساجی با دو مالک اداره شود.

با این حال از همان زمان نیز زمزمه‌هایی در مورد احتمال جدایی صنیعی‌فر از نساجی مطرح بود که این زمزمه‌ها ۲۷ آذر ۱۳۹۸ با واگذاری کامل سهام باشگاه به حدادیان به واقعیت پیوست.

مهم‌ترین اتفاقات تاریخ باشگاه ۶۴ ساله نساجی مازندران در زمان مالکیت رضا حدادیان رقم خورد، کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا حاصل تلاش و حمایت‌های رضا حدادیان از باشگاه نساجی بود.

به گزارش خزرتیترخبر، بر همین اساس نیز حدادیان بین هواداران نساجی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی تصور جدایی او از باشگاه می‌تواند برای هواداران نگران ‌کننده باشد./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :