آخرین عناوین

سه شنبه 16 آبان 1402-14:13 کد خبر:128339

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران

حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .


به گزارش خزرتیترخبر، حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است.

براساس این گزارش، علی اکبر عبدی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک جای خود را به  محمد مهدی خناری  داد که در سوابق خود سطوح مختلف مدیریتی از جمله ریاست اداره مسکن و شهرسازی شهرستان های قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ را دارد.

مهدی انگوران دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز جای خود را به  فرهاد عسگری  داد که شهردار بابل و جویبار و یک دوره در همین مسئولیت از سوابق او بشمار می رود.

یزدان کرد هم که پیش از این بخشدار مرکزی نوشهر بود و ریاست بنیاد مسکن این شهرستان را نیز در سوابق خود دارد جایگزین علی اصغر احمدی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری مازندران شد .

به گزارش خزرتیترخبر، این تغییرات در حالی صورت گرفت که با وجود مدت طولانی از تودیع علیخانی از معاونت عمرانی و حضور احمد توکلی در این سمت اما هنوز این معاونت با سرپرستی اداره می شود./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :