آخرین عناوین

دوشنبه 15 آبان 1402-21:31 کد خبر:128330

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

کلاهبرداری ۴۰۰ میلیاردی با وعده دروغین /کشف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک در سوادکوه

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی در شهرستان بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمی شهرستانی از دستگیری کلاهبردار متواری که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با وعده دروغین تحویل خودروهای خارجی از ۶ شهروند کلاهبرداری کرده بود در شهرستان بهشهر خبر داد.

 براساس این گزارش، فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی بهشهر پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم با وعده‌های دروغین تحویل خودروهای خارجی به مالباختگان از شش شهروند بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، مفخمی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: در سرمایه گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک در سوادکوه کشف شد

براساس همین گزارش، جانشین انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک و دستگیری دو متهم در این شهرستان خبر داد.

صدرا عبدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل گوشت حیوانات حرام در منطقه ورسک شهرستان سوادکوه، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه ورسک این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه ورسک با هماهنگی مأموران منابع طبیعی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی با هماهنگی مرجع قضایی، متهم را در حین حمل با خودرو دستگیر و خودرو را توقیف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان سوادکوه، در ادامه بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۴۰۰ کیلوگرم گوشت خوک کشف کردند.

به گزارش خزرتیترخبر، عبدی، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :