آخرین عناوین

شنبه 13 آبان 1402-13:6 کد خبر:128282

دادگستری مازندارن خبر داد:

برگزاری آزمون پایان دوره آموزش بدو خدمت متقاضیان اخذ پروانه داوری حرفه ای و میانجی گری

دادگستری مازندارن از برگزاری آزمون پایان دوره آموزش بدو خدمت متقاضیان اخذ پروانه داوری حرفه ای و میانجی گری در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و با نظارت و همکاری معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری مازندران، آزمون پایان دوره ی آموزش بدو خدمت، ویژه ی گروه اول متقاضیان اخذ پروانه داوری حرفه ای و گروه سوم متقاضیان اخذ پروانه میانجی گری در دانشگاه پیام نور استان مازندران برگزار شد. 

براساس این گزارش،، ابراهیم علیزاده نیکو در بازدید از روند برگزاری این آزمون، افزود: از 104 داوطلب اخذ پروانه داوری حرفه ای و 47 داوطلب اخذ پروانه میانجی گری در استان، مجموعاً 137 داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری مازندران، ضمن اعلام این مطلب که آزمون مزبور فاقد نمره منفی است، افزود: افرادی که بتوانند به 70 درصد سوالات، پاسخ صحیح دهند، حائز امتیاز قبولی شده و برای پذیرفته شدگان، از سوی مرکز توسعه ی حل اختلاف قوه قضاییه، پروانه صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی موفق به شرکت در آزمون نشده یا شرکت کنندگانی که نمره ی قبولی را کسب نکرده اند، می توانند در آزمون جبرانی که با فاصله حدود یک تا دو ماه از آزمون فعلی برگزار خواهد شد، شرکت کنند،ضمناً در آزمون جبرانی، مردودین صرفاً باید به سوالات دروس مردودی پاسخ دهند. 

به گزارش خزرتیترخبر، علیزاده نیکو خاطرنشان کرد: دوره آموزش بدو خدمت داوطلبین اخذ پروانه داوری حرفه ای، به صورت حضوری در دادگستری استان و با بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران و همچنین دوره آموزش بدو خدمت داوطلبین اخذ پروانه میانجی گری، به صورت مجازی و از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار شد./دادگستری مازندارن

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :