آخرین عناوین

شنبه 13 آبان 1402-7:2 کد خبر:128274

آقای رئیسی گلوگاه پسماند را برطرف کن!!

معضل پسماند مازندران داد رئیس جمهور را هم در آورد/لزوم تغییر استاندار مازندران

به علت ناتوانی استاندار و تیم استانی در حل مشکلات پسماند، رئیس جمهور شخصاً وارد این موضوع شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، با انتصاب استاندار مازندران و ادعاهایش در مراسم معارفه اش، امیدواری بین مسئولین و دست اندرکاران سیاسی قوت گرفت تا مازندران به اندازه کمی از وضعیت بغرنج و نابسمان خود خارج شود اما عملکرد سید محمود حسینی پور نشان داد که ناتوانی وی بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است.

براساس این گزارش، طی مدت شروع به کار دولت سیزدهم و به طبع آن تغییرات مدیریتی در استان، متاسفانه هر روز شاهد عقب گرد و عدم توسعه استان علی رغم تاکیدات شخص رئیس جمهور بوده و می باشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران نشان داد که در همراهی با وزرا جهت انتصاب و بکار گیری مدیران نخبه و با تجربه ، موفق نبوده است و از دیگر موضوعات در ضعف عملکرد استاندار پرادعای مازندران می توان به حاشیه های انتصاب برخی از مدیران و تقابل استاندار با نمایندگان اشاره کرد که ضرر این تقابل به استان برمی گردد.

از طرفی ناتوانی استاندار و تیم استانی درحل معضل پسماند داد رئیس جمهور را در آورد به طوری که دستور مستقیم در مورد معضل پسماند مازندران صادر نمود.

در تازه ترین معضل بوجود آمده در مازندران ، از بین رفتن سایت امحای زباله در تنکابن می باشد که به علت ضعف دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اداره کل محیط زیست استان و ناتوانی صددرصد مدیرانش ، باعث بوجود آمدن معضل خطرناک انسانی شده است که فیلم این سایت در رسانه ها منتشر شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران چندی قبل در پاسخ به سوال خزرتیترخبر در مورد معضل پسماندهای پزشکی در یکی از بیمارستان های قائمهشر گفت که فعلا راه حلی برای حل این معضل وجود ندارد.

در صورتی که کارشناسان واهل فن ، نظراتی مخالف نظر استاندار اعلام می نمایند که البته باید ضعف و ناتوانی و سکوت معنی دار مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و به خصوص مسئولین پرحاشیه اداره کل محیط زیست مازندران را عامل دیگر بوجود آمدن معضل جدید در تنکابن دانست که متاسفانه رها کردن چندین تن زباله بیمارستانی در جنگل های 2 هزار تنکابن جدیدترین معضل و ضعف این مدیران را نشان می دهد.

البته با نهایت تاسف باید اعتراف کرد که مسئولین استانی مانند شخص استاندار و تیم وی و برخی مدیران آنقدر نسبت به وجود مشکلات و معضل های مختلف علی الخصوص در حوزه پسماند بی تفاوت و بی خیال شده اند که حتی در مقابل رسانه های دولتی وانتقادهایشان به این معضلات هیچ گونه عکس العملی جهت حل این معضلات و مهمتر از آن برخورد با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل محیط زیست استان نداشته و ندارند.

به گزارش خزرتیترخبر، آنچه واضح است این می باشد که باید رئیس جمهور دفتر کار خود را به مازندران منتقل کند تا در مقابل کم کاری و ضعف مسئولان اداره کل محیط زیست مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی استان و شخص استاندار اقدامات لازم و ترجیحاً  نسبت به تغییر آنها اقدام نمایند./(جعفر رعیت.54)

فاجعه زیست محیطی در مراکز دفن زباله مازندران / قابل توجه دستگاه های نظارتی و امنیتی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 15 آبان 1402-10:50


    مشکل اصلی استان خود استاندار
    جز نمایش کاری نمی کند

    • شنبه 13 آبان 1402-11:46


      معضل زباله در ساری رو حل کنید شهر شده شهر کثافت و بوی بد و.. تو خیابان ها اشغال و زباله همینجور ریخته ملت هم متاسفان هرعایت نمیکنند!!!

      • شنبه 13 آبان 1402-9:54


        بدتر و بیخاصیت تر محیط زیست مازندران
        چرا به تخلفات ،کوتاهی و فساد محیط زیست که ریشه در ناکارآمدی و پارتی و رفاقت مدیرش دارد رسیدگی نمی کنید