آخرین عناوین

شنبه 13 آبان 1402-6:48 کد خبر:128272

تخلفات سازمان بهزیستی مازندران محرز شد؟!!

ورود تیم بازرسی مازندران و رسیدگی به تخلفات سازمان بهزیستی!!/تجمع اعتراضی معلولان

سازمان بازرسی مازندران با استقرار در سازمان بهزیستی مازندران اقدام به بررسی تخلفات این نهاد کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر، با انتصاب رئیس سازمان بهزیستی مازندران اقدامات خلاف قانون بسیاری انجام شده است که متاسفانه باعث تعجب همگان شده است.

براساس این گزارش، جدا از عملکردهای خاص رئیس سازمان بهزیستی مازندران که سوالات بسیاری را برای همه به وجود آورده ، متاسفانه جذب و بکارگیری یک نیروی خانم که وابسته به مقامات استانی و کشوری (وزیر کشور) می باشد باعث انتقادهای فراوانی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس سازمان بهزیستی مازندران که از نزدیکان به اصلاح طلبان دولت قبل می باشد در اقدامی خلاف قانون که همراه با اعتراض و مخالفت سازمان بازرسی استان همراه بود ، خانم مورد اشاره را به سمت معاون خود منصوب نمود و تلاش هایی را برای ارتقاء جایگاه این خانم وابسته به مقامات به عمل آورده است که تاکنون با مشکلات قانونی مواجه شده است.

آنچه جای تعجب دارد این است که استاندار پرادعا و دیگر مسئولین دست اندر کار نظارتی و امنیتی استان علی رغم اطلاع از این تخلفات، چرا هیچگونه عکس العملی نشان نداده و همچنان از این مدیر حمایت می کنند؟

به گزارش خزرتیترخبر، شنیده ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان واقعی و ارزشی در سطح کشور با شنیدن تخلف این مدیر و اینکه خانم مورد اشاره وابسته به وزیر کشور می باشد، تذکرات لازم را به وزیر کشور داده اند و پیگیر برخورد با متخلفان این تخلف می باشند.

همچنین‌ شنیده ها حاکیست بازرسان سازمان بازرسی در بازدید از موسسات خیریه، متوجه شده اند که چند سالی از این موسسات بازدید نظارتی در امور مالی به عمل نیامده  و ورودی و خروجی کالای مشارکت مردمی در هیچ سامانه ای ثبت نمی شود و هیچ گونه حساب و کتابی در مشارکت‌های مردمی وجود ندارد و تخلف دیگر آنکه بسیاری از افراد در قالب نیروی اورژانس اجتماعی ، نگهبان و راننده استیجاری ، جذب و در قسمت های مختلف اداری مشغول به فعالیت شده اند که اکثر آنها از نزدیکان مدیران گذشته و فعلی می‌باشند.

بر پایه این گزارش، طی روزهای اخیر به خصوص روز یکشنبه 7 آبان 1402هفتمین تجمع سراسری معلولان در اعتراض به عدم اجرای ماده 27 قانون معلولان در شهرهای مختلف به خصوص در ساری برگزار شد که یکی دیگر از نشانه های عملکرد ضعیف رییس و معاونان این سازمان  در مازندران می باشد که بازتاب های بسیاری داشته است.

خزرتیترخبر امیدوار است سازمان بازرسی با دقت بیشتر و حساس تری به عملکردهای رییس این سازمان ، معاونت های مختلف و نهادهای زیر مجموعه سازمان بهزیستی رسیدگی کرده و متخلفان را به دستگاه قضایی و نهادهای مربوطه معرفی نماید.

مردم شریف مازندران می توانند هر گونه شکایت و انتقادی و اعتراضی که به عملکرد رئیس سازمان بهزیستی و تیم وی دارند به نمایندگان سازمان بازرسی مستقر در ساختمان بهزیستی استان اطلاع دهند./(جعفر رعیت.54)

یک نیروی پرحاشیه جایگزین مدیر کل بهزیستی مازندران؟!!/چشم مسئولان پرادعا: روشن!!!

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حمید ساری
    شنبه 13 آبان 1402-11:42


    نظارت در پایگاه اورزانس اجتماعی در منطقه دخانیات هم صفر هست برید بررسی کنید جولان باندهای فساد مواد مخدر وفساد اخلاقی هست!!! بدون اطلاع خانواده ها عوامل باند ها مذکور به راحتی با افراد ملاقات میکنند هرجند خیلی ها از خانواده ها رو محروم از ملاقات میکنند!! سیستم امنیتی ورود کند لطفا یا شما موضوع رو گزارش خبری وپوشش دهید تا خدمت بشه به خانواده های اونها!! نمونش هم هست

    • شنبه 13 آبان 1402-9:52


      سری هم به ویرانه محیط زیست بزنید و بزنند