آخرین عناوین

پنجشنبه 11 آبان 1402-11:17 کد خبر:128244

عضو فراکسیون سهام عدالت مجلس خبر داد:

تعیین تکلیف سهام عدالت حدود ۳ میلیون متوفی

عضو فراکسیون سهام عدالت مجلس با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار سهام عدالت در کشور داریم، از تعیین تکلیف سهام عدالت حدود ۳ میلیون متوفی خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، عضو فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت سود پرداخت سهام عدالت اظهار کرد: در حال حاضر ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار، سهام عدالت در کشور داریم.

براساس این گزارش، مهدی سعادتی با بیان اینکه ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جاماندگان به این‌ جمع اضافه خواهند شد، گفت:  به ‌صورت نمادین از فرزندان چند شهید مدافع حرم به‌عنوان اعضای جدید رونمایی خواهد شد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف سهام عدالت حدود ۳ میلیون متوفی خبر داد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید رئیس سازمان بورس از یک کارخانه‌ شالیکوبی در بخش لاله‌آباد شهرستان با اشاره به قرار دادن سه کالای اصلی استان شامل برنج، کیوی و مرکبات در لیست بورس کالا اظهار کرد: اجرای این کار مراحلی دارد، موافقت اولیه آن گرفته شده و میزان سرمایه‌گذاری آن پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه هدف‌مان حذف دست دلالان و ارائه مستقیم کالاها به بورس است، با اشاره به برگزاری جلسه با معاون اول و وزیر اقتصاد، تصریح کرد: خرید برنج به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تن در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح و کار آن آغاز شده است.

رئیس سازمان بورس نیز در این بازدید گفت: تمام تلاش مان تامین مالی و حمایت افرادی است که در انبارها قصد خرید برنج دارند تا شاهد اصلاح قیمت و کمک به کشاورزان باشیم.

مجید عشقی اظهار کرد: در بورس کالا این آمادگی را داریم که فروش مستقیم داشته باشیم تا دست دلالان کوتاه شود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی افزود: تمام تلاش مان تامین مالی و حمایت افرادی است که در انبارها قصد خرید برنج دارند تا شاهد اصلاح قیمت و کمک به کشاورزان باشیم./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :