آخرین عناوین

شنبه 22 مهر 1402-17:12 کد خبر:127915

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

کندوان از فردا یک ‌ماه مقطعی بسته می‌شود

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور کندوان از فردا به‌صورت مقطعی و به مدت یک ماه مسدود می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور کندوان از فردا به‌صورت مقطعی و به مدت یک ماه مسدود می‌شود.

براساس این گزارش، محسن هاشمی درباره جزئیات انسداد محور کندوان  اظهار کرد: محور کندوان به ‌صورت مقطعی و به مدت یک ماه مسدود می‌شود.

وی افزود: هدف از اعمال انسداد محور کندوان، اجرای عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق‌گیری در محور است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: محدوده سیاه‌بیشه تا پل زنگوله از کیلومتر ۵۱ تا ۶۹ محور کندوان از ۲۳ مهر تا ۲۴ آبان ماه امسال مسدود خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: این محدودیت از ساعت ۶ تا ۱۸ رورهای یک‌شنبه، دوشنبه و شنبه و ساعت ۶ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی با اعلام اینکه اعمال این محدودیت به‌ جز روزهای شنبه، پنج‌شنبه، جمعه، روزهای تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد تعطیلات چند روزه خواهد بود، یاداور شد: طی این مدت محور کندوان مسدود بوده و تردد خودروها از محورهای جایگزین هراز و سوادکوه امکان‌پذیر است./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :