آخرین عناوین

سه شنبه 18 مهر 1402-16:27 کد خبر:127857

فرمانده انتظامی سوادکوه خبر داد:

افزایش ۱۵۰ درصدی دستگیری اتباع خارجی در سوادکوه

فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: دستگیری اتباع خارجی در سوادکوه هر روز انجام و امسال افزایش بالایی داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر، عبدالله اکبری در نشست خبری خبرنگاران شهرستان سوادکوه با بیان اینکه امنیت یکی از ارکان‌های اصلی هر نظام و حکومتی است، گفت: سطح امنیت کشورمان در دنیا بالاست اما بیش از 200 کانال معاند ماهواره‌‌ای در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند تا مسائل را به دروغ اطلاع‌رسانی کنند.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: مازندران در سطح کشور یکی از استان‌های امن و سفید محسوب می‌شود و ورود بیش از 26 میلیون مسافر در عید نشان از امنیت بالای این استان در سطح کشور دارد‌.

اکبری خاطرنشان کرد: سوادکوه جزء شهرستان‌های سفید استان بوده و یک درصد جرائم را به خود اختصاص داده است و هیچ گونه جرائم خشنی در سطح شهرستان نداشته‌‌ایم.

فرمانده انتظامی سوادکوه درمورد پایش امنیت نقاط مختلف شهری و روستایی، عنوان کرد: در حوزه شهری در 20 نقطه 36 چشمی دوربین داریم و 15 نقطه هم اضافه می‌شود و مجموع نقطه‌ها 35 و بیش از 56 چشمی دوربین تا پایان سال خواهد شد و 30 درصد روستاها نیز 170 چشمی دوربین دارند.

وی افزود: نسبت به سنوات گذشته افزایش کشفیات در حوزه‌های مختلف بویژه کالای قاچاق را در سوادکوه داشته‌‌ایم.

اکبری با بیان اینکه بحث حضور افاغنه در مازندران خط قرمز فراجا محسوب و برخورد می‌کنیم، اظهار داشت: در سوادکوه به واسطه صعب‌العبور بودن ترغیب به استفاده از نیروی افغان برای کار بیشتر است و گاهاً برخی مسئولین درخواست دارند که اجازه کار کردن به این اتباع خارجی دهیم.

وی عنوان کرد: امسال بالای 150 درصد افزایش دستگیری افاغنه در سوادکوه داشتیم و هر روز این دستگیری‌ها در شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، اکبری افزود: برخی افراد که اقدام به جابه‌جایی این اتباع با خودروهای خود می‌کنند نیز دستگیر شده‌اند و جرم قاچاق محسوب و خودرو توقیف می‌شود./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :