آخرین عناوین

چهارشنبه 5 مهر 1402-17:5 کد خبر:126660

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب گفت: به منظور ارتقا ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۸ مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

براساس این گزارش،رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۴ شهریور ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۵ و ۶ مهر ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۲۴ همان روزها از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ۷ و ۸ مهرماه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ مهرماه و همچنین از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۶ و ۷ مهرماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۷ مهرماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

به گزارش خزرتیترخبر، جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت‌های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :