آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1402-16:19 کد خبر:126639

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ترافیک در جاده کندوان سنگین شد

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محورهای ارتباطی را عادی و روان اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون با بارش رگباری باران همراه است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال، جاده هراز و محور فیروزکوه را نیز در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

جهان‌تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و عایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کند تا سفری امنی و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران در صورت پر حجم بودن تردد خودرویی خبرداد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

به گزارش خزرتیترخبر، برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :