آخرین عناوین

سه شنبه 4 مهر 1402-9:45 کد خبر:126638

رئیس‌ کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

برخورد سریع و قاطع دستگاه قضائی با مفسدان

رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضائی استان با هر نوع ظلم، ستم، نقض قانون و فساد با سرعت، دقت و قاطعانه مبارزه خواهد کرد.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدصادق اکبری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان میاندورود، با گرامیداشت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام‌زمان (عج)، اظهار کرد: قضات این توفیق را دارند که عهده‌دار بسط قسط، عدل و داد باشند و همه باید در هر جایگاه اداری و سازمانی این ویژگی‌ها را مدنظر قرار دهند.

براساس این گزارش، رئیس‌کل دادگستری مازندران همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: شهدای گران‌قدر، جانبازان، آزادگان سرفراز و ایثارگران از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند که باید از این دستاوردهای مهم حراست و پاسداری شود.

اکبری بر لزوم اجرای دقیق قانون تأکید کرد و افزود: اجرای عدالت و ظلم‌ستیزی، در اجرای قانون عملیاتی می‌شود؛ اگر قانون نباشد، هر فردی عمل خود را عادلانه تفسیر می‌کند که این موجب ایجاد بی‌نظمی و ظلم در جامعه است.

وی از تلاش‌های کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان تقدیر و تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز استان حاصل تلاش، مجاهدت و همدلی، همکاری و انسجام مسئولان نهادهای نظامی، انتظامی و اجرایی استان و تعامل مطلوب با دستگاه قضایی مازندران است.

اکبری، فساد را موجب ضربه به عدل‌گستری و تقوا دانست و گفت: دستگاه قضایی استان با هر نوع ظلم، ستم، نقض قانون و فساد با سرعت، دقت و قاطعانه مبارزه خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری مازندران یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضایی را عدالت‌گستری عنوان کرد و افزود: در کلام ائمه اطهار (ع) از عدل به‌عنوان زینت اهل تقوا یاد شده است.

وی از خدمات ارزشمند دادستان پیشین میاندورود تقدیر کرد و گفت: دادستان جدید شهرستان نیز ضمن تعامل با مسئولین شهرستان و حفظ استقلال و اقتدار جایگاه دستگاه قضا، عملکرد مطلوبی داشته باشد.

به گزارش خزرتیترخبر، در این مراسم محمدحسن دانافر به‌ عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب میاندورود منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی دادستان سابق این شهرستان قدردانی شد./دادگستری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :