آخرین عناوین

چهارشنبه 22 شهريور 1402-22:0 کد خبر:126408

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

توقیف خودروی قاچاق در رامسر/دستگیری سه نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز سی۳۰۰ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف خودروی بنز سی۳۰۰ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان رامسر خبر داد.

براساس این گزارش، حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر همگام با کنترل خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو بنز سی ۳۰۰ را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده و استعلام های به عمل آمده مشخص شد، این خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شد که با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی، خودرو مورد نظر توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

مفخمی با بیان این که کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه را بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که سامانه مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و پیام های مردمی است، از شهروندان خواست؛ هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

دستگیری سه نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

به گزارش خزرتیترخبر، عبدالله حسن زاده اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‌ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط سه نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین یگان امداد این شهرستان قرار گرفت.

براساس این گزارش، فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان پس از هماهنگی قضائی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آنها را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.

حسن زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی بیان داشت: از نامبردگان توقیف یک دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروسواری آریزو، تعداد یک عدد قمه، یک عدد افشانه فلفل، مقادیری اعم ازموادمخدر و مشروبات الکی ضبط شد./ خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :