آخرین عناوین

دوشنبه 20 شهريور 1402-21:25 کد خبر:126365

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری جعل اسناد املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام در شهرستان ساری خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قیصری گفت: با عنایت به افزایش قیمت املاک، یکی از شیوه و شگرد‌های کلاهبرداران، شناسایی املاک بلاصاحب و یا دارای صاحبان گمنام و سند سازی با شگرد جعل اسناد و فروش آن می‌باشد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: در همین راستا فردی اهل و ساکن تهران طی شکوائیه‌ای اظهار داشته مالک زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع واقع در جاده دریا ساری کنار جاده اصلی می‌باشد که بدلیل عدم حضور در شهرستان ساری به تازگی مطلع شد که افرادی با سند سازی جعلی زمین موصوف را تصرف و اقدام به فروش آن کردند.

قیصری گفت: پرونده توسط کارآگاهان این پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ادله و مستندات نیز اخذ و تحقیقات نامحسوس و میدانی آغاز که برابر اطلاعات کسب شده از معتمدین منطقه و مشاورین املاک منطقه صحت فروش نامه اصلی ارائه شده توسط شاکی تائید و مشخص شد متهمان از افراد سابقه دار و دارای سوابق متعدد کلاهبرداری و جعل عنوان می‌باشند.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس آگاهی مازندران با بیان اینکه دستور جلب و دستگیری ۳ متهم اصلی این پرونده و توقیف ملک و جلوگیری از فروش آن نیز از طریق مرجع قضائی اخذ شد، افزود: متهمان در عملیات پلیسی دستگیر و پرونده به دادسرا ارسال و رسیدگی ادامه دارد. /خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :