آخرین عناوین

دوشنبه 20 شهريور 1402-8:19 کد خبر:126360

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

خطر سقوط سنگ در جاده‌های کوهستانی شمال

رئیس پلیس راه مازندران از احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب گفت: رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد در جاده‌های ارتباطی بویژه در محور‌های کوهستانی با توجه به احتمال ریزش سنگ از توقف کوتاه مدت در حاشیه جاده و گردنه‌ها خودداری کنند.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه به صورت عادی و روان در جریان است، افزود: در محور‌های کوهستانی سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :