آخرین عناوین

شنبه 11 شهريور 1402-23:34 کد خبر:126228

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خبر داد:

قاتل پیرمردهای پول‌دار در دام پلیس/ پایان جولان عاملان شرارت و چاقوکشی در گلوگاه

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی یک زن قاتل در محمودآباد خبر داد که تاکنون به قتل ۷ مرد اعتراف کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن مفخمی از شناسایی یک زن شیاد قاتل در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: این زن در قالب ازدواج با افراد مسن آنها را شناسایی و بعد از مدتی به قتل می‌رساند.

براساس این گزارش، وی درباره جزئیات این خبر گفت: طی روزهای گذشته با شکایت یک خانواده در محمودآباد مبنی بر فوت مشکوک پدر ۸۲ ساله آنها بحث پیگیری این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه بعد از شکایت تحقیقات پلیس به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، افزود: طی بررسی‌های پلیسی همسر این مرد که یک خانم ۵۶ ساله بود به عنوان فرد مشکوک مورد بازجویی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه این خانم طی تحقیقات پلیس به قتل همسرش اعتراف کرد، ادامه داد: این زن اعلام کرد که با حل کردن قرص فشارهای دیابت به تعداد زیاد در ظرف آب طی چند مرحله موجب بی‌حال شدن همسرش شد و در نهایت اقدام به خفه کردن این پیرمرد ۸۲ ساله کرده است.

مفخمی‌شهرستانی با اعلام اینکه تاکنون طی اعترافات این زن به هفت مورد قتل به این شیوه اعتراف کرده است، افزود: گزینه‌های این فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالی و مسن بودند که به عنوان همسر صیغه‌ای با آنها ازدواج می‌کرد.

وی با بیان اینکه این زن افرادی را که به عنوان همسر انتخاب می‌کرد افراد متمول و با سن حدود  ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، گفت: در شهرهایی مثل ساری، نکا، محمودآباد و قائمشهر این قتل‌ها اتفاق افتاده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داد، افزود: در گزینه آخر مهریه این زن ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است و این زن بعد از قتل که به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهریه و ارث می‌کرد و احتمال افزایش موارد اتهامی وجود دارد.

پایان جولان عاملان شرارت و چاقوکشی در گلوگاه

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری عاملان چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در حوزه شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس اطلاعات و امنیت، چهار نفر از عاملین چاقوکشی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

کلوانی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس هرگز اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برابر قانون، برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه متهم به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران، به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عامل آتش سوزی عمدی خودرو در گلوگاه

فرمانده انتظامی از آتش سوزی عمدی یک خودرو و دستگیری متهم در این شهرستان خبر داد.

کلوانی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع آتش سوزی یک خودروی سواری در این شهرستان، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه توسط ماموران مشخص شد افراد ناشناسی با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن این خودرو کرده اند که با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی در دستور کار قرار گرفت.

کلوانی تصریح کرد: ماموران با بررسی صحنه حادثه و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند عامل این آتش سوزی را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی گلوگاه در پایان از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: پلیس با ناقضان حریم خصوصی و امنیت عمومی شهروندان با جدیت و مقتدرانه برخورد خواهد کرد و در این ارتباط همکاری مردم با پلیس الزامی است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :