آخرین عناوین

چهارشنبه 8 شهريور 1402-17:27 کد خبر:126195

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبر داد:

دستگیری اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری/ دستگیری عامل نزاع و درگیری در خیابان مدرس بابل

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: یکی از اراذل و اوباش معروف و ۲ سارق زورگیر در ساری  دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی قیصری گفت: در پی زورگیری از ۲ نوجوان و سرقت اموال آنان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

براساس این گزارش، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهمان را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراه و اموال آنان کرده بودند شناسایی و در اقدامی عملیاتی دستگیر کردند.

وی از کشف اموال سرقتی از متهمان و تحویل آن به مالباختکان خبر داد و گفت: این افراد که دارای سابقه سرقت و زورگیری در شهرستان ساری نیز بوده اند ضمن اعتراف به زورگیری از این دونوجوان، پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران گشت یگان امداد این شهرستان حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری که با مشاهده ماموران از محل متواری شده بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه و یک قبضه چاقو کشف کردند.

حسن زاده از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد و گفت: متهم که دارای سابقه شرارت، ناامنی، فرار از زندان و از اراذل و اوباش سطح یک این شهرستان بوده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

عامل نزاع و درگیری در خیابان مدرس بابل زمین‌گیر شد

براساس همین گزارش، فرمانده انتظامی بابل شالیکار از بازداشت عامل نزاع و درگیری در خیابان مدرس بابل با حضور به موقع مأموران انتظامی یگان امداد خبر داد.

محمد زمان افزود، متهم که با قمه اقدام به عرض اندام و شرارت در حوالی یک مجتمع تجاری در خیابان مدرس کرده بود با اقدام ضربتی پلیس و رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک گلوله به پای وی زمین گیر شد.

به گزارش خزرتیترخبر، شالیکار با هشدار به اراذل و اوباش و هنجارشکنان، گفت، امنیت خط قرمز پلیس بوده و پلیس در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :