آخرین عناوین

چهارشنبه 8 شهريور 1402-15:55 کد خبر:126191

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران مازندران چگونه است؟

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۱ شهریور اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان تاب از اعمال محدودیت‌های ترافیکی خبر داد و اظهار داشت: محدودیت ترافیکی تا ساعت 6 صبح شنبه 11 شهریور اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، وی افزود: تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ممنوع است.

جهان تاب خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور چالوس از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 8 و 9  شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران هم ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 24 ایام آخر هفته از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی تا ساعت 6 صبح شنبه در تمام محورهای مواصلاتی مازندران ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه از آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی برای تردد تریلرها اعمال می‌شود و عبور تریلرها از محور هراز در روز چهارشنبه با محدودیت روبروست.

جهان تاب با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 ایام آخر هفته از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه است.

وی گفت:تردد کامیون و کامیونت به استثنای کامیون مواد سوختی و فاسدشدنی هم از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 چهارشنبه 8 شهریور  از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه ممنوع است .

به گفته رئیس پلیس راه استان تردد وسایط نقلیه در صورت سنگین بودن بار ترافیک از شمال به جنوب  به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی گفت: صبح امروز با افزایش تردد در محور کندوان روبرو بودیم و افزایش حجم مسافرت در محورهای استان را شاهدیم کا به رانندگان توصیه می‌شود از هر گونه سبقت و سرعت غیرمجاز در محورهای پر پیچ استان خودداری کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :