آخرین عناوین

چهارشنبه 25 مرداد 1402-10:47 کد خبر:124968

مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد:

مصدومیت ۳۷ شهروند مازندرانی براثر گاز گرفتگی سگ

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۴ ماهه امسال ۳۷ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی عباسی صبح اظهار کرد: طی ۴ ماهه امسال ۳۷مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشت.

براساس این گزارش، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه که از این موارد ۲۷ نفر مرد و بقیه زن هستند، افزود: خطر گاز گرفتن سگ بسیار جدی بوده و بهتر است که اگر این اتفاق برای فرد پیش آمد، حتما به پزشک مراجعه کنند؛ به عنوان مثال اگر سگ ناحیه‌ای از بدن شما را گاز گرفته باشد و بر اثر آن شکاف و یا بریدگی عمیقی ایجاد شده باشد باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

وی تصریح کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های ساری و رامسر هر کدام با ۶ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های بابلسر، بهشهر، جویبار، محمودآباد، فریدونکنار و نکا هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، عباسی گفت: سال گذشته ۱۰۴ نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و بقیه زن هستند./پزشکی قانونی مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :