آخرین عناوین

سه شنبه 24 مرداد 1402-17:47 کد خبر:124957

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد:

سایت زباله تنکابن تا پایان امسال باید ساماندهی شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: سایت زباله تنکابن تا پایان امسال باید ساماندهی شود.


به گزارش خزرتیترخبر،احمد توکلی عصر دوشنبه در بازدید از سایت زباله و بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) تنکابن به همراه مدیرکل بازرسی مازندران جهت بررسی آخرین وضعیت این دو طرح شهرستان ضمن قدردانی از مدیرکل بازرسی استان جهت ورود به طرح‌های عمرانی برای نظارت بر اجرای پروژه‌ها، اظهار کرد: حضور سازمان بازرسی در طرح‌های عمرانی در حال اجرا، کمک به بعد نظارتی خواهد بود.

براساس این گزارش، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه ساماندهی سایت زباله تنکابن یکی از طرح‌های مهم حوزه عمرانی غرب استان است که به اتفاق مدیرکل بازرسی مورد بازدید قرار گرفت، افزود: درباره پسماند و شیرابه محل دفن زباله تصمیم‌گیری شده است و بهسازی فضای موجود و ساماندهی لندفیل قدیمی در دستور کار شهرداری تنکابن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید، شهردار و فرماندار مشکلات را مطرح کردند و در همان محل تصمیم‌گیری شده است، یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی، سایت زباله تنکابن توسط شهرداری باید تا پایان سال ساماندهی و معضل شیرابه نیز رفع شود.

توکلی از رایزنی با وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای همکاری این طرح خبر داد و تصریح کرد: در مازندران روزانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تن زباله تولید می‌شود که برای رفع معضل زباله استان، چهار کارخانه کمپوست، دو زباله سوز و سه سایت بیوگاز در پهنه‌های استان طراحی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، وی همچنین در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) تنکابن نیز خاطرنشان کرد: زیر ساخت بیمارستان در حال اجرا است و اصلی ترین مشکل آن، راه دسترسی است که در حال انجام می‌باشد./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 29 مرداد 1402-8:51

    با این مدیر محیط زیست اگر شد ؟؟
    تعطیل