آخرین عناوین

دوشنبه 19 تير 1402-16:11 کد خبر:120402

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

مازندران از فردا در انتظار کاهش دمای هوا و رگبار

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا علاوه بر کاهش شدت گرما شاهد رگبار و رعد و برق در آسمان مازندران خواهیم بود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت هوا در مازندران، اظهار کرد: از ابتدای هفته شاهد افزایش محسوس و تدریجی دما در سطح استان بودیم به ‌طوری ‌که بیشینه دمای هوا مربوط به کیاسر با ۳۸ درجه و ساری و قائمشهر با ۳۶ درجه گزارش شد.

براساس این گزارش، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران افزود: امروز هم افزایش دما را در سطح استان شاهد هستیم و دمای هوا تا ۳۹درجه هم برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از امشب با تغییر سوی جریانات و شاهد افزایش ابر و وزش باد در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

اسدی اضافه کرد: فردا علاوه بر کاهش شدت گرما شاهد رگبار و رعدوبرق در آسمان مازندران خواهیم بود و روز چهارشنبه علاوه بر کاهش دما شاهد رگبار باران در استان خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز پنج شنبه شاهد  بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم، افزود: به ‌تدریج از اواخر روز شاهد کاهش ابرناکی آسمان مازندران خواهیم بود.

به گزارش خزرتیترخبر، وی بیان کرد: روز جمعه تا اوایل هفته آینده آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما به‌ویژه در مناطق غربی‌ گاهی با افزایش ابر را شاهد هستیم و دریای مازندران از امشب مواج می‌شود و طی روزهای آینده برای شنا مناسب نیست./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :