آخرین عناوین

يکشنبه 18 تير 1402-20:45 کد خبر:120385

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

دستگیری چهار تن از اراذل و اوباش آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: چهار تن از اراذل و اوباش آمل با کشف آلات شرارت از متهمان دستگیر شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی داداش تبار اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان‌های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس با سلاح شکاری به سمت ماموران تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند.

داداش تبار گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودروی متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه دو مامور پلیس در این درگیری مجروح شدند، افزود: در این عملیات پلیسی، ماموران جان برکف انتظامی با رشادت و از خودگذشتگی مانع فرار متهمان از چنگ قانون شدند.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی، اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب اموال عمومی و خصوصی افراد بوده اند، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد./ خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :