آخرین عناوین

يکشنبه 18 تير 1402-8:30 کد خبر:120378

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

مازندانی‌ها در هوای گرم و شرجی خاموشی برق نخواهند داشت

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مصرف برق از یک‌هزار و ۹۰۰ مگاوات عبور کرده اما براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، خاموشی در بخش‌های خانگی و تجاری نخواهیم داشت.


به گزارش خزرتیترخبر، سیدکاظم حسینی ‌کارنامی امروز درباره وضعیت مصرف برق با توجه به روزهای گرم و شرجی در مازندران، اظهار کرد: مصرف برق با توجه به گرم و شرجی بودن دمای هوا از یک‌هزار و ۹۰۰ مگاوات عبور کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: با توجه به مصرف بالای برق لازم است در مصرف برق مدیریت صورت گیرد.

حسینی‌کارنامی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه خاموشی‌های روز گذشته با توجه به گرمای هوا، اظهار کرد: دلیل قطع برق خاموشی نیست، قطعی‌ها به دلیل مشکلات شبکه است.

وی با اعلام اینکه تلاش‌ها بر این است که خاموشی نداشته باشیم، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته خاموشی در بخش‌های خانگی و تجاری نخواهیم داشت.

به گزارش خزرتیترخبر،مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه پایش ادارات، بانک‌ها، پلاژها و سایر اماکن در دستور کار قرار دارد، گفت: در صورت توجه نکردن به تذکرها بحث قطعی برق این اماکن را خواهیم داشت./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :